احسان حدادی و سودای همیشگی آمریکا!

رکورددار پرتاب دیسک گفت: مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو را نگیرم، مسئولان مقصر هستند.

به گزارش مشرق، احسان حدادی رکورددار پرتاب دیسک ایران و آسیا که این روزها سودای پنجمن مدال طلای بازی‌های آسیایی را دارد خیلی شاکی است.

شاکی بابت تمرین بدون مربی. او بعد از تمرین ۴۰ روزه، سه روزی است به مشهد رفته تا یک ماهی هم آنجا تمرین کند. با اینکه قبلا حرف از تکرار مدال طلایش در بازی‌های آسیایی می‌زد، اما اکنون به آنا گفت: من برنامه ام برای پنجمین مدال طلای بازی‌های آسیایی در هانگژو بود، اما اگر نگیرم، مسئولان مقصر هستند. دوستانی که تنها به فکر مدال هستند، بدون اینکه امکانات را فراهم کنند.

** مدال المپیک لندن را من نگرفتم بلکه برنامه ریزی آن را برایم رقم زد

او با اشاره به اینکه حرف هایش بهانه تراشی نیست، ادامه داد: من بهانه تراشی نمی‌کنم. من آدم پر هزینه‌ای بوده وهستم. کاری که من در دوومیدانی انجام دادم را مگر کسی کرد؟ اگر برنامه ریزی کنند، باز هم مدال تکرار می‌شود. البته من مدال المپیک ۲۰۱۲ لندن را نگرفتم، بلکه برنامه ریزی آن مدال را برایم رقم زد. برنامه ریزی که تیمم یعنی مربی، ماساژور، پزشکم و من داشتیم، وگرنه از بدنه ورزش کسی برایم کاری نکرد. مثل اینکه یک پدر به بچه اش پول می‌دهد و آن بچه می‌تواند پول را صرف تفریح، سینما رفتن و خوشگذرانی کند یا نه کتاب بخرد و وسایلی که راه پیشرفتش را هموار کند. به من هم پول دادند من هم می‌توانستم در اروپا دنبال زندگی ام بروم اما دکتر و ماساژور گرفتم و با تمرین جدی در کمپ، مدال نقره المپیک گرفتم. حالا هم پول ندهند من مدال نمی‌گیرم، نه من که تا ۲ هزار سال دیگر هم کسی در دوومیدانی مدال نمی‌گیرد.

**  وزیر ورزش باید از من بپرسد چه کار می کنی و کجا تمرین می کنی

حدادی تاکید کرد: سجادی که از جنس ما بوده، وظیفه اش هست پیگیر کار دوومیدانی کاران باشد. او باید از من بپرسد احسان حدادی چه کار می‌کنی، کجا تمرین می‌کنی و حتی تمریناتم را هم ببیند. من اگر مدیر باشم تعارف ندارم و بر کار ورزشکاران نظارت می‌کنم. وزر ورزش باید به اتاق ورزشکار برو د تا ببیند چه کار می‌کند اما مسئولان ورزش ما نه پول می‌دهند و نه امکانات اما مدال هم می‌خواهند. آن‌ها ۲۰ هزار یورو در سال برای ورزشکار هزینه می‌کنند و بعد می‌گویند برای حدادی هزینه‌های میلیونی کردیم. هزینه و نتیجه در ورزش حساب دو، دو تا چهارتاست، ارزش دوومیدانی و مدال کجاست و بقیه رشته‌ها کجا؟ من که نباید برای مدال بدوم، آن‌ها باید بدانند قرار است برای ایران کاری انجام شود تا اتفاق قشنگی رقم بخورد. تا به حال هم کسی نبوده که از بازی‌های آسیایی ۴ مدال طلا داشته باشد و بخواهد پنجمی آن را بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    7 0
    حالا بگو با این همه هزینه ها تو این سالها چند تا مدال گرفتی؟
    • محمد IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      2 0
      تا اونجا كه ما خبر داريم و هميشه شنيده ايم همه جور در خدمت ناز كردن هاي شما بودن و حسابي هم روي دست فدراسيون دو ميداني خرج گذاشته ايد از هزينه هاي درمان و فيزيوتراپي در بهترين كلنيك هاي آلمان تا كفش ورزشي مخصوص و دلخواه خودتان كه گفته ميشه ٥ ميليون قيمت آن است و هميشه هم طلبكارانه حرف مي زنيد
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    9 0
    اخه مدال تو چه ارزشی داره تو رو خدا دست از مردم ایران بردارید بجای اینکه پول مملکت رو به این افراد بدین بعدش هم هزار تا منت سر مردم بزارن پول بیت المال رو به افراد نیازمند و بی بضاعت بدین که سفره هاشون هر روز کوچیکتر از قبل میشه
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      1 0
      حرف تو حرف ملت .
  • US ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    16 0
    برو بزار باد بیاد بچه پرو
  • ایرانی با غیرت IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    4 0
    جای فدراسیون بودم " دوزار " هم کف دستت نمیگذاشتم ! ما اگر نخواهیم تو مدال بیاوری چه کسی را باید ببینیم؟ از خار پاشنه پایت چه خبر نمیخواهی چند ماه بروی المان استراحت کنی ؟!
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    2 0
    عجب رویی داره، اون همه خرجش کردن تو المپیک چه فیلی هوا کرد که حالا اینقدر طلبکاره؟ ما باید چیکار کنیم که این برامون مدال نگیره؟
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 0
    ببخشید آقای حدادی ، اینهمه پول و امکانات گرفتی ، تا حالا چند مدال آوردی ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس