کد خبر 1416351
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کشتی

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی نتوانست صاحب کرسی شود.

به گزارش مشرق، انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی امروز (جمعه) و پیش از آغاز رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان برگزار شد و علیرضا دبیر نماینده ایران نتوانست صاحب کرسی ببن المللی شود.

پس از انصراف حمید سوریان از حضور در انتخابات اتحادیه جهانی کشتی علیرضا دبیر بدون رایزنی کافی با سایر کشورها و صرفا به  قول خود دبیر برای خالی نشدن عرصه و با اصرار سایرین در انتخابات هیات رئیسه ثبت نام کرد. 

مرحله نخست انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی، آبان سال گذشته در حاشیه مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در صربستان، برگزار شد که سوریان پیش از برگزاری انتخابات به دلیل این که شانسی برای موفقیت در این انتخابات نداشت از نامزدی کناره‌گیری کرد و در انتخابات نیز حاضر نشد. 

دبیر که بارها اذعان کرده برای کسب کرسی اتحادیه جهانی کشتی حاضر نیست دست به جیب شود و ترجیح می‌دهد این پول را برای کشتی ایران هزینه کند این بار نیز بعد انتخابات گفت: از قبل هم نتیجه انتخابات مشخص بود، قبلاً هم گفته بودم من نه وقتش را دارم و نه می‌توانم کارهایی دیگر را انجام دهم، با روحیه ام جور در نمیاد، ان شاالله ۲ سال بعد کسی دیگر را میاوریم، من خیلی بلد نیستم بابت این جور مسائل هزینه کنم، نوش جان کسانی که انتخاب شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد رضا IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    2 0
    آقای دبیر حالا هی بگو جهت خوشحالی بچه شیعه هاهی دیگران آدم حساب نکن بفرما نوش جونت خیلی دوست داشتی رای بیاری
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    0 0
    رای نیاوردی و در سطح جهانی کسی قبولت ندارد چرا خالی بندی می کنی
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 0
    خرید رای رو که خوب بلد هستی. منتها این لقمه برای شما زیادی بزرگ‌ بود. خدا رو شکر انتخاب نشدی و آبروی ایران حداقل در این مورد محفوظ موند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس