کد خبر 141310
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۶

نوشاد عالميان پس از پيروزي مقابل حريف هنگ كنگي در بازي‌هاي المپيك، اين مسابقه را پراسترس‌ترين مسابقه زندگي‌ خود ناميد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، نوشاد عالميان پس از برد مقابل حريف هنگ كنگي و راهيابي به جمع 32 پينگ پنگ باز برتر المپيك گفت: پراسترس‌ترين بازي زندگي‌ام بود و تاكنون در هيچ مسابقه‌اي اينقدر استرس نداشتم. جو المپيك با ساير رقابت‌ها فرق دارد. در اين مسابقه شروع خيلي خوبي داشتم اما چون كم‌تجربه بودم، به مشكل برخوردم. اما خدا را شكر كه توانستم به پيروزي برسم. از كسب اين پيروزي خيلي خوشحالم. در بيشتر مواقع استرس روي تمركز تاثير مي‌گذارد و باعث از دست رفتن تمركز بازيكن مي‌شود، اما امروز هرچه بازي حساس‌تر شد، تمركز من هم افزايش پيدا كرد.

اين پينگ‌پنگ باز ايراني گفت: از آنجايي كه اين مسابقه در المپيك برگزار مي‌شد، مهم‌ترين پيروزي حرفه‌اي من است. هدف من از حضور در المپيك اين بود كه خوب بازي كنم. خوشحالم كه خدا كمك كرد تا توانستم در دو مسابقه خود به پيروزي برسم. اميدوارم كه فردا هم بتوانم بازي خوبي داشته باشم.

عالميان با اشاره به اينكه فردا (دوشنبه) بايد به مصاف حريف قدرتمندي از كشور آلمان برود، گفت: فردا هم براي برد رقابت خواهم كرد، اما حريف آلماني من بسيار قدرتمند است. او نفر سوم جهان و نفر اول اروپا و در رده تيمي هم به مقام دوم المپيك رسيده است. سه سال پيش در رده جوانان با او بازي كردم كه بازي نزديكي بود اما شكست خوردم. اميدوارم كه اين بار بتوانم بازي بهتري ارائه كنم.

وي درباره حريف هنگ كنگي خود نيز گفت: امروز اولين بار بود كه با چنين حريفي بازي مي‌كردم. او سيستم منحصر به فردي دارد و روي بك‌هندها بسيار قوي است. خوشبختانه در گيم آخر موفق شدم روي فورهند او را شكست دهم.

عالميان در پاسخ به اين سوال كه بهترين نتيجه ممكن براي او در المپيك چه خواهد بود گفت: طبيعتا اگر اول شوم بهترين نتيجه ممكن را كسب كرده‌ام اما حتي اگر در جمع 16 پينگ پنگ باز برتر هم قرار بگيرم نتيجه بسيار خوبي خواهد بود.

وي در پايان گفت: اين پيروزي را به همه خانواده پينگ پنگ ايران تقديم مي‌كنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس