سردار شریف

سردار شریف گفت: تنها آدم‌های عقده‌ای، جاهل هستند که در روز عاشورا به سردار یک کشور توهین می کند و به هر شرایطی می‌خواهند خود را به نهایت درجه جهنم متصل کنند.

به گزارش مشرق، سرداررمضان شریف ظهر شنبه در ویژه برنامه گرامی‌داشت روز خبرنگار که در سالن ولایت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه آنچه که امروز بر همگان مسلم است، این است که دشمن در برابر قدرت نظامی و دفاعی ایران اسلامی حرفی برای گفتن ندارد، گفت: این در حالی است که رسانه‌های خارجی سخت تلاش می‌کنند تا به مردم ایران بگویند که انقلاب اسلامی برای کشور عایدی نداشته است.

۹۰ درصد تولید محتوای رسانه‌های خارجی مبتنی بر ناامید کردن مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی است

وی با یادآوری اینکه بیش از ۹۰ درصد تولید محتوای رسانه‌های خارجی مبتنی بر ناامید کردن مردم ایران نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: با توجه به اینکه جمعیت قابل توجهی از ایران اسلامی دوران استبداد شاهنشاهی و نیز دوران دفاع‌مقدس را تجربه نکرده‌اند، از این رو دشمن تلاش می‌کند تا مردم ایران به ویژه نسل امروز را از انقلاب اسلامی دلسرد کند.

این مسئول با تاکید بر اینکه جوانان این سرزمین بیش از سایر اقشار جامعه به دلیل ناآگاهی به دوران گذشته، بیش از سایرین در معرض هجمه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند، تصریح کرد: آنچه که امروز در تولیدات رسانه‌های بیگانه به عینه مشاهده می‌کنیم، پرداخت موشکافانه و دقیق به موضوعات قبل از انقلاب و برجسته کردن آن دوران نسبت به انقلاب اسلامی و دادن این تولیدات به خورد جوانان است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین تلاش‌های رسانه‌های بیگانه این است که کشور را با استفاده از ابزاری که در اختیار دارند، بحران‌زده جلوه دهند، ادامه داد: بدون شک رسانه نقش مهمی در ایجاد امید و خودباوری در جامعه دارد، از این رو باید مراقب القائات منفی دشمن به واسطه رسانه‌هایی که در اختیار دارند باشیم و در مقابل این هجمه‌ها به سوالات مردم در زمینه‌های مختلف پاسخ قابل قبولی داشته باشیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه رسانه‌های داخلی نقش بسیار مهمی در برابر هجمه رسانه‌های بیگانه داشته و نباید اجازه دهند دستاوردهای انقلاب اسلامی به واسطه تبلیغات منفی دشمن، نادیده گرفته شود، اظهار کرد: اگر امروز دشمن در این حوزه خوب عمل کرده است، این موضوع به عملکرد ضعیف ما در نشان دادن واقعیت‌های زمان حکومت شاهنشاهی باز می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه باید از خاطرات افرادی که در گذشته به طرق مختلف به نظام شاهنشاهی وابسته بودند، در راستای آشنایی نسل امروز با چپاول‌هایی که در زمان طاغوت انجام می‌شد، استفاده کرد، یادآور شد: در گذشته همه مقدرات در دست بیگانگان به ویژه آمریکا و انگلیس بود و این دو کشور همه تلاش خود را برای چپاول ثروت ملی به کار بردند که خوشبختانه به واسط انقلاب اسلامی و دست‌یابی به استقلال سیاسی توانستیم جلوی این غارتگری را بگیریم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار شریف در ادامه با یادآوری اینکه به فرموده بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، صاحبان واقعی این کشور، مردم هستند، عنوان کرد: نباید دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده گرفت و یکز از مهم‌ترین این دستاوردها، در حوزه استقلال سیاسی و قطع رشته‌های وابستگی است که خوشبختانه این استقلال سیاسی در طول بیش از چهار دهه گذشته علی‌رغم همه مشکلات تداوم داشته است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌اقدامات بدخواهان نظام این است که مردم هیچ‌گاه چهره واقعی انقلاب اسلامی را درک نکرده و به این نتیجه برسند که انقلاب اسلامی برای ملت ایران هیچ عایدی نداشته است، گفت: امروز دشمن با ابزاری چون فضای مجازی تلاش می‌کند تا خواسته خود را عملی کرده و اجازه ندهند بخش اعظمی از ملت ایران به واقعیت‌های چهل سال گذشته پی ببرند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار شریف در ادامه با اشاره به اینکه دشمن در شرایط کنونی در مقابل قدرت نظامی و دفاعی ایران اسلامی هیچ حرفی برای گفتن نداشته و عملاً در برابر این قدرت زانو زده است، ادامه داد: جای غرور دارد کشور ایران در دفاع مقدس، در مقابله با گروهک‌ها، در مقابله با داعش، در تأمین امنیت ملت خود، در تقویت بنیه دفاعی کشور تا به امروز پیروز میدان بوده و در مقابل دشمنان با قدرت ایستادگی کرده است.

معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حضور ناوهای آمریکایی در خلیج‌فارس به دلیل قدرت قایق‌های تندرو سپاه زیر سوال رفته است، تصریح کرد: به اذعان فرمانده آمریکایی در منطقه خاورمیانه، قدرت هوایی آمریکایی‌ها در مقابل با پهپادهای ایرانی کارایی لازم را ندارند و اگر امروز آمریکایی‌ها کوتاه می آیند، فقط به دلیل قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

یکی از رسالت‌های مهم رسانه این است که حرمت قلم را پاس بدارند

وی با اشاره به اینکه هیچ‌گاه منکر مشکلاتی که در کشور وجود دارد، نیستیم اما باید این مشکلات را با دغدغه‌هایی که این سرزمین در زمان قبل از انقلاب اسلامی داشت نیز مقایسه کرد، افزود: مشکل ما این است که داشته‌های‌مان را خوب تصویرسازی نکرده‌ایم و همین امر باعث شده است تا از داخل کشور پیام‌های خوبی به خارج از کشور مخابره نشود.

معاون روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه نباید فراموش کنیم که هدف اصلی دشمن از این همه برنامه‌ریزی به ویژه در حوزه رسانه، ناامید کردن ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: دشمن بیش از همه به این مهم آگاه است که هیچ جامعه ناامیدی نمی‌تواند آرزوی توسعه و پیشرفت را در سر بپروراند، به همین خاطر اولویت اصلی خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی بر روی ناامید کردن ملت ایران معطوف کرده است.

شریف با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم رسانه این است که حرمت قلم را پاس بدارند، عنوان کرد: با توجه به نقش مهمی که قلم در احیای انسان‌ها دارد، از این نگه داشتن حرمت قلم بسیار مهم است، به همین خاطر نباید بیان مشکلات و دغدغه‌ها مردم را با انتقاداتی که در راستای اهداف دشمن انجام می‌شود، در یک مسیر قرار دهیم؛ چرا که انقلاب اسلامی هراسی از هیچ تفکری نداشته و این نترسی به واسطه انتساب به قرآن، وحی الهی و آموزه‌های رسول خدا است.

آدم‌های عقده‌ای، جاهل هستند که در روز عاشورا به سردار یک کشور توهین می کند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه جسارت به شهید مدافع حرم برای هیچکس آورده‌ای نخواهد داشت، متذکر شد: توهین به شهید مدافع حرمی که بیش از ۶۰ سال سن دارد و ۴۰ سال در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی قبل از انقلاب، دوران دفاع مقدس، دوران مبارزه با فتنه دوران مبارزه با داعش و جبهه النصره که همه دارای خود که جانش بوده تقدیم کرده است، آورده‌ای برای هیچکس ندارد.

شریف افزود: اشتباه می‌کنند کسانی که تصور می‌کنند با توهین به مقدسات کشور برجسته می‌شوند، تنها آدم‌های عقده‌ای، جاهل هستند که در روز عاشورا به سردار یک کشور توهین می کند و به هر شرایطی می‌خواهند خود را به نهایت درجه جهنم متصل کنند.

وی ادامه داد: عاشورا فرصتی است که ما حسینی بودن یا یزیدی بودن خود را مشخص کنیم تکرار عاشورا در هر سال حداقلترین پیامش به ما این است که نشان دهد ما در کدام طرف قرار گرفته‌ایم و در جبهه چه کسی قلم می‌زنیم. به حمد خداوند در رسانه‌های ما به قدری فراست و فهم در جبهه رسانه ما وجود داشت که یکپارچه حمله به شهید مدافع حرم را محکوم کردند و این ارزشمند بوده و نشان از فهم عمیق جامعه ما است.

وی، آشنایی به زبان روز رسانه را یکی از ضرورت‌های جامعه امروز برشمرد و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در بیان دستاوردهای خود هیچ نیازی به غلوگویی ندارد؛ چرا که همه مولفه‌هایی را که نشان‌دهنده قدرت ایران اسلامی است در اختیار داشته و به همین خاطر نیازی به دروغ‌پردازی نیست.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اولویت امروز را برخورداری از سواد رسانه‌ای برای خبرنگاران برشمرد و تاکید کرد: خدا نکند خبرنگاری در دایره عملیات روانی رسانه‌های بیگانه قرار گیرد چراکه این فاجعه است، اما هیچ رسانه‌ای بی صاحب نیست و هیچ موضوع و تولید محتوایی بدون هدف نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    4 4
    دستاوردهای مانوری به قلب جنازه ی تاریک استکبارزده است که جذب ضربه خورده های ازصهیونیست ضدبشروضدتبلیغ انبیای الهی رادرابعادجهانی ایجادکرده وجلومیرودکسری بودجه وضدیت باامنیت وارامش رادرجبههی استکبارنایودشده ی کاخ سفیددیدیم خاخام صهیونیست فریدمن دلیل برتری صهیونیست راضربه خورده ازفرهنگ ضدبشری سکولاریسم میداند که همین ویژگی حکومت صهیونیستی راایجادکرده است وبنوعی منطق ایستاییشان دفاع بداست
    • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      5 1
      راست میگی داعشیان زمانه اندوگرنه حضرت ابراهیم دعوت عمومی داشت پس تقواازنژادبرتره وحکومت صهیونیست فاسدوفسادبقاست
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      0 0
      بصیرت لازمه ی مقابله با دشمن
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      0 0
      بله!
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 2
    نوبتی هم باشه نوبت خلع سلاح صهیونیستهاورفراندوم درمهدادیان الهی فلسطینه ok
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 0
    شما زحمت بکشید
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    3 2
    جناب سردار با سلام ، من جای شما بودم یک تیم تشکیل میدادم و روزانه اخبا رشبکه های خارج نشین را تجمیع ، پیگیری و حل و فصل میکردم و شب اخبار انها را اعلام میکردم .اینطوری روزی چند بهانه از این شبکه ها گرفته میشود .
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 2
    لطفا هر چه زودتر به جرائم این قبیله ستمگر رسیدگی شود . تاجزاده بدونه هر چه زودتر ... . به همین نسبت از تنهائی در میاد . عباس عبدی متوجه شده که خواسته بنوعی تبری جوید . نه مثل فائزه احمق و رسوا بار خود را سنگین تر میکند .
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    0 0
    ۹۰ درصد تولید محتوای رسانه‌های خارجی مبتنی بر ناامید کردن مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس