عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شش ماه از فعالیت فوتبالی محروم شد

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که مخالف رئیس فدراسیون هم هست، به دلیل آنچه نقض مقررات اخلاقی این رشته عنوان شده است با حکم کمیته اخلاق به مدت شش ماه از هر گونه فعالیت محروم شد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که تعدادی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در تلاش هستند با تشکیل جلسه و گرفتن امضا سایر اعضا، رئیس فدراسیون فوتبال را عزل کنند، کمیته اخلاق فدراسیون حکم محرومیت شش ماهه یکی از مخالفان اصلی عزیزی خادم را صادر کرده است.

در حکمی که به تازگی از سوی کمیته اخلاق صادر شده آمده است که یک تیم فوتبالی و مدیرعامل آن به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و تیم مد نظر به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی و مدیرعامل این باشگاه به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و شش ماه محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شده است.

براساس حکم کمیته اخلاق این مدیرعامل که عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و یکی از مخالفان اصلی شهاب الدین عزیزی خادم است می تواند ظرف مدت یک هفته اعتراض خود به این رای را به فدراسیون فوتبال ارائه کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    6 0
    خیلی زودتر میبایست رئیس فدراسیون فوتبال برکنار میشد
  • فوتبال دوست IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    دیگه شورش را دراورده. دقیقاداره مثل تاج وکفاشیان رفتارمیکنه به هربهانه ای قدرت رانمیخوادازدست بده! تاج وکفاشیان حربه وبهانشون تعلیق فوتبال ایران بودتهدیدمیکردن اگه بازخواست بشیم یااخراج فیفاایران رامحروم میکنه چندسال. سواستفاده و فسادبه این بزرگی واضح دیده نشه وجلوش نتون بگیرن محروم بشیم چندسال بهتره.. اگه هییت ریسه خلاف کرده کوسندش؟ البته خادم ازبانداصلاحاته سریع جعل میکنه اسناددروغین چرا تا الان برخوردنکرده حالاکه میخوان برکنارش کنن داره مخالفش را بدون دلیل حذف میکنه؟؟ شده دیکتاتوری همچون اردوغان یا سیسی ک تمام مخالفاش به بهانه دروغ میزنه کنارورقیبی نداشته باشه. اساسنامه ای ک مجلس تصویب نکرده باچه حکمی تحویل فیفاداده؟؟ سرمنشافسادهمین خادم وپشت پرده تاج و...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس