سردار جوانی: کارنامه آمریکا در موضوع حقوق بشر، سراسر سیاه و مملو از جنایت است

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه کارنامه آمریکا در موضوع حقوق بشر، سراسر سیاه و مملو از جنایت است، گفت: هیچ کشوری در سده‌های اخیر به‌اندازه آمریکا در حق بشریت ظلم و جنایت انجام نداده است.

به گزارش مشرق، سردار یدالله جوانی، با اشاره به هفته افشای جنایت آمریکا که به طعنه به نام هفته حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است، آمریکا را مدعی پرچم‌داری حقوق بشر آن هم در حد حرف برشمرد و گفت: آن‌ها در حد سخن، شعار و ادعا در جهان مدعی دفاع از حقوق بشر هستند.

معاون سیاسی سپاه با تأکید بر اینکه کارنامه آمریکا در موضوع حقوق بشر، سراسر سیاه و مملو از جنایت است، اضافه کرد: هیچ کشوری در سده‌های اخیر به اندازه آمریکا در حق بشریت ظلم و جنایت انجام نداده است، این کشور در قرن بیستم بعد از جنگ جهانی و طی دو دهه اخیر جنایات زیادی در کشورهای مختلف انجام داده است.

کارنامه آمریکا در موضوع حقوق بشر، سراسر سیاه و مملو از جنایت است


جوانی با اشاره به اینکه امروز بدترین وضعیت در افغانستان در حال رقم خوردن است، اضافه کرد: این شرایط محصول لشکرکشی و اشغال این کشور توسط آمریکایی‌هاست.
 

کارنامه آمریکا در موضوع حقوق بشر، سراسر سیاه و مملو از جنایت است

 

معاون سیاسی سپاه بر رقم خوردن بسیاری از جنایات به دست رژیم جنایت‌کار آمریکا به شکل مستقیم و غیر مستقیم در عراق و سوریه تأکید کرد و افزود: آمریکا مردم بی دفاع این کشورها را به خاک و خون کشید.

آمریکا، شریک اصلی جنایات رژِیم صهیونیستی در جهان اسلام

جوانی با اشاره به آمریکا به عنوان شریک اصلی جنایات رژِیم صهیونیستی در جهان اسلام به ویژه فلسطین، تصریح کرد: این رژِیم کودک کش جنایات زیادی در نوار غزه و کشور فلسطین انجام داده است.

 

کارنامه آمریکا در موضوع حقوق بشر، سراسر سیاه و مملو از جنایت است

 

معاون سیاسی سپاه با بیان بخشی از جنایات رژیم آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: ظلم‌های فراوانی آمریکایی‌ها از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ و چه در سال‌های بعد انقلاب در حوزه‌های مختلف علیه نظام و ملت ایران انجام دادند، اضافه کرد: علیه ما فشار آورند و کشور را تحریم کردند و با حمایت از تروریست‌ها در فصول مختلف حقوق بشر را در ایران نقض کردند.

آمریکا، شریک اصلی جنایات آل سعود علیه مردم مظلوم یمن

جوانی به آمریکا به عنوان شریک اصلی جنایات آل سعود علیه مردم مظلوم یمن، اشاره کرد و افزود: اروپایی‌ها هم از شرکای این رژیم جنایت‌کار در نقض حقوق بشر در یمن هستند.

آمریکایی‌ها برخلاف ادعای مدافع حقوق بشر، ماهیت ضد بشری دارند

معاون سیاسی سپاه با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها برخلاف ادعای مدافع حقوق بشر، ماهیت ضد بشری دارند، اظهار داشت: بیشترین جنایات ضد بشری را آمریکایی‌ها در تاریخ مرتکب شده‌اند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس