کد خبر 120453
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹

پس از گذشت حدودا سه سال از فتنه ننگین بار سبز، این بار حقیقت و منشاء آن توطئه شوم خود را در خواننده هتاکی به نام "شاهین نجفی" عیان ساخت و پرده از ماهیت کثیف خود برکشید.

به گزارش خبرنگار وبلاگستان مشرق , جواد آقایی در وبلاگ خود ساحل نوشت :
از زمان اوج گیری فتنه سبز در سال 88 جریانی با هدف اهانت به امام هادی(ع) و توهین و تمسخر به آن امام همام در برخی از شبکه های ماهواره ای ، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی چون فیس بوک و توئیتر به راه افتاد که بی شک نقطه هدف این جریان تخریب و تضعیف تفکر مهدویت بوده و هست.
                                                                                     
در راستای این حرکت شوم ، شاهین نجفی خواننده رپ، در دو آهنگ اخیر خود بعد از اهانت و جسارت به ساحت مقدس امام رضا(ع)، امام هادی(ع) و امام زمان(عج) ، باب اهانت را به سمت رهبر انقلاب و قرآن کریم باز می نماید و بار دیگر باطن شیطانی خود را به رخ می کشد که  در پی این اتفاق نا خوشایند، تلخ و زننده جوامع مذهبی ، فرهنگی و اجتماعی نسبت به این هتاکی واکنش نشان داده و همچمنین مراجع عظام نیز حکم ارتداد هتاکین به ائمه اطهار را نیز صادر نمودند.

نکته قابل توجه این است که این خواننده شیطان صفت که کار خود را با موسیقی های شیطان پرستی آغاز نموده است، از ابتدای راه اندازی فتنه سبز از حامیان اصلی و خوانندگانی بوده که با حمایت رسانه های  خارجی و جریانات اپوزسیون در حمایت از فتنه سبز و علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه های مختلفی اجرا کرده و همچنین برخی از شبکه های ماهواره ای چون بی بی سی فارسی و صدای آمریکا مصاحبه های و گفتگوهای متعددی با وی به عنوان یک هنرمند حامی جریان سبز داشته و از وی حمایت کرده اند.
                                                                                         
اهانت به ائمه اطهار و قرآن کریم توسط یکی از حامیان فتنه که امری تکراری می باشد وسابقه چنین هتاکی هایی را از حامیان دیگر فتنه نیز شاهد بوده ایم، حکایت از این حقیقت دارد که ریشه فتنه سبز در لجن زاری می باشد که بوی تعفنش فطرت حقیقت جوی هر انسانی را آزار می دهد و حاصل و نتیجه اش از بین بردن حکومت دینی و نظام اسلامی بوده و می باشد.

بی شک کسانی که گرداننده این سناریوی کثیف بوده و هستند از ابتدای امر چنین سرانجام سیاهی را برای فتنه سبز در نظر داشته اند وبر خلاف آنچه ادعا داشته و دارند به دنبال محو حکومت اسلامی و خدایی می باشند.

اینگونه تحرکات شیطنت آمیز از سوی جبهه استکبار نشان از ترس فراگیری مکتب شیعه و انقلاب اسلامی در سراسر جهان می باشد که این روز ها نمونه هایی از آن را در کشورهایی چون آذربایجان و ترکیه و کشور های اسلامی شاهد هستیم.

اگر چه رسانه های و بوق های تبلیغاتی جبهه استکبار در حمایت از اینگونه حرکات و فتنه گری های از هیچ کاری دریغ نمی کنند، اما به فضل خدا و مانند همیشه  این خط و مشی اسلام ناب محمدی (ص) است که پیروز بوده ، هست و خواهد بود انشاءالله.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس