کد خبر 72085
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۲

يک مقام سعودي با اشاره به سناريوي هاليوودي آمريکا عليه جمهوري اسلامي ايران، اعلام کرد، فراخواندن سفير عربستان در تهران، کمترين اقدام ما خواهد بود.

به گزارش گروه بين الملل مشرق، "عبدالله الشمري" از مسؤولان حکومت سعودي امروز در سخناني اعلام کرد: پس از اطلاع رساني دولت آمريکا در خصوص توطئه دو عنصر ايراني براي ترور سفير عربستان در واشنگتن، ملت سعودي از حکومت خود انتظار دارد، تدابيري را به مورد اجرا بگذارد.
وي افزود: بسياري از مقامات عربستان انتظار دارند پس از اين حادثه، تدابيري اتخاذ شود که کمترين آن، فراخواندن سفير عربستان از تهران خواهد بود.
الشمري با اشاره به اينکه سياستگذاران سعودي از اين موضوع بسادگي نخواهند گذشت، گفت: همواره مشکلاتي بين ايران و عربستان وجود داشته است اما آنچه جديد است ورود آمريکاست و حقيقت اين است که از آنجا که سفير سعودي در آمريکا هدف قرار گرفته است دو کشور بايد تصميم مشترکي در قبال اين مسأله اتخاذ کنند.
وي افزود: "عادل الجبير" سفيري رده بالاست که مشاور پادشاه سعودي است و اين موضوع، براي ما بسيار تنش زاست و انتظار مي رود حکومت، اقداماتي را در اين خصوص، به مورد اجرا بگذارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس