کد خبر 686521
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱

در پی حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در شمال استان حجه، شماری از آن‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

به گزارش مشرق، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به تداوم حملات عربستان، مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در شمال صحرای میدی در شمال استان حجه را با یک فروند موشک زلزال 1 هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی گفت که در پی این حمله شماری از مزدوران ارتش سعودی کشته و یا زخمی شدند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین در ادامه عملیات تلافی‌جویانه خود، مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در شمال صحرای میدی را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

یک منبع نظامی گفت که یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز پنجشنبه مرکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در پایگاه الرمضه در جیزان را گلوله‌باران کرد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز پنجشنبه همچنین پایگاه‌های الشبکه، المدبره، الحوش، جنوب المعنق، و تپه القمامه در جیزان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس