معاون وزیر امور خارجه روسیه ضمن امیدواری برای به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای ایده بازرسی نامحدود از تاسیسات نظامی ایران را رد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه با اظهار امیدواری درباره تکمیل متن نهایی توافق هسته ای ایران گفت: انتظار می رود که طرفین در این دور از مذاکرات که از پنجشنبه آغاز می‌شود در خصوص تحریم‌های ایران به اتفاق نظر برسند.

علاوه بر این وی گفت که آژانس بین المللی انرژی اتمی از امکان دسترسی محدود و مدیریت شده به تاسیسات نظامی ایران برخوردار خواهد شد اما پیش از آن ضروری است که درباره شیوه های لازم به توافق برسیم.

وی در ادامه افزود: امکان بازرسی های مدیریت شده آژانس بین المللی انرژی اتمی فراهم خواهد بود اما حجم دسترسی آنها و شیوه‌هایی که قرار است به کار گرفته شود همچنان مورد بحث بوده و یکی از مواردی است که معاونین سیاسی و کارشناسان بر روی آن کار می کنند.

ریابکوف در نهایت با تاکید بر این مطلب که موضوع دسترسی نامحدود به تاسیسات نظامی ایران باید به کلی رد شود گفت: بازرسی از آنها (تاسیسات نظامی ایران) شیوه ویژه‌ای را می طلبد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    حتی محدودش رو هم باید در خواب ببینند. ملت زنده هست و بیدار
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    ممکن است در یک اقدام فریب کارانه با موضوع من در آوردی بازرسی آنقدر سطح بالا برخؤرد کنند به قول معروف به مرگ بگیرند که به تب راضی شویم و روزنه های ورود را باز کنند باید مراقب دسیسه های دشمن بود.
  • کاپیتان ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    چشم ما روشن یعنی قراره یه بازدید محدودی بکنند! عجب !!!
  • سپیده ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    آمریکا که خود بارها از تسلیحات هسته ای استفاده کرده، ایران را متهم به تولید سلاح هسته ای می کند و به اصطلاح خود درصدد راستی آزمایی ایران است. شیطان بزرگ به این بهانه می خواهد ایران را از نظر علمی و صنعتی خلع سلاح کند و با قوت بیشتری بر ایران بتازد. آمریکا که دولتی فاسد و قاتل است و خودش ایجادکنندۀ نظام تروریستی است و تهدید تمام جهان است، ایران را تهدید منطقه و حامی تروریست می خواند. ما به شیطان بزرگ و همدستانش اجازۀ هیچ نوع بازرسی(حتی تحت عنوان بازرسی مدیریت شده) نمی دهیم. آنها اجازه ندارند پای کثیف خود را در مراکز هسته ای و نظامی یا هر مرکز دیگری بگذارند. آمریکا شیطان است. به هیچ وجه نباید در را به روی شیطان باز کرد.
  • سید ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    هروقت پشت گوشتونودیدین تسلیحات مارومیبینین توهمین خماری بمونین تادق کنین ماهانبایدبه هیچ قیمتی تن به این ذلت بدیم چون اوناازماحساب میبرن ولی اگه دستمونوبخونن دیگه نمیشه کاری کرد.
  • سید ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    هروقت پشت گوشتونودیدین تسلیحات مارومیبینین توهمین خماری بمونین تادق کنین ماهانبایدبه هیچ قیمتی تن به این ذلت بدیم چون اوناازماحساب میبرن ولی اگه دستمونوبخونن دیگه نمیشه کاری کرد.
  • ورمزیار ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    باید حتی بیرون از مراکز نظامی ایران هم تابلوی عکسبرداری ممنوع رو رعایت کنند .
  • ورمزیار ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    باید حتی بیرون از مراکز نظامی ایران هم تابلوی عکسبرداری ممنوع رو رعایت کنند .
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    0 0
    ما ایرانیا مثل کشورها عربی ساده نیستم ما هیچ زمان اجازه نمیدم امریکایا بیان عکس بندازن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس