رئیس جمهور کشورمان روز گذشته به همراه مشایی به ساختمان وزارت کشور رفت و در هنگام ثبت نام دستان او را به نشانه تایید بالا برد و او را به رسانه های داخلی و خارجی معرفی کرد.

به گزارش مشرق، احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان که مدت ها  شعار زنده باد بهار را به همراهی اسفندیار رحیم مشایی در دستور کار خود قرار داده بود و در سفرهای استانی مختلف رئیس جمهور کشورمان دست او را بالا برده و از او تمجید می کرد. روز گذشته به همراه مشایی به ساختمان وزارت کشور رفت و در هنگام ثبت نام دستان او را به نشانه تایید بالا برد و او را به رسانه های داخلی و خارجی معرفی کرد.

احمدی نژاد درباره تخلف بودن حضورش در کنار رحیم مشایی هنگام ثبت نام ، عنوان کرد: امروز برای آمدن به وزارت کشور مرخصی گرفته ام و در مرخصی بر سر می برم.

اسفندیار مشایی نیز اعلام کرد که رییس جمهور امروز برای همراهی با من اولین بار در طول 8 سال ریاست جمهوری‌شان مرخصی بودند.

اقدامات روز گذشته در حالی است که حدود یک سال پیش با کلید خوردن طرح انتخاباتی دولت احمدی‌نژاد با محوریت کاندیداتوری مشایی و اجرایی شدن این سناریو با نامه انتصاب مشایی به رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد و بر شمردن تمامی ویژگی‌های یک انسان کامل برای شخص اسفندیار مشایی، اما محمود احمدی نژاد هر بار با سوالی در خصوص انتخابات 92 مواجه می شد، بر انتخاباتی نبودن این اقدامات تاکید می کرد.

او حتی چندی پیش اینچنین گفته بود:  دولت در انتخابات هيچ گونه دخالتي ندارد و فقط براي برگزاري يك انتخابات باشكوه تلاش می کند. تنها برنامه‌اي كه دارم اين است كه به دانشگاه بازگشته و به كار علمي خود ادامه دهم.


*** در ادامه برخی از اظهارات محمود احمدی نژاد در خصوص اینکه "دولت نه برنامه‌ای برای انتخابات دارد و نه قصد حمایت از کسی را در سر دارد" را در ادامه می خوانید:


1 اردیبهشت 92
بعضي‌ها براي شوراي نگهبان هم از قبل نسخه مي‌پيچند در حالي که چنين حقي ندارند و اين کارها ارتباطي به آنان ندارد چرا که مقام معظم رهبري فرمودند كه همه سلايق بايد در انتخابات حضور داشته باشند و ما نيازمند حماسه‌ هستيم يعني بايد انتخاباتي با مشارکت نزديک به 50 ميليون برگزار شود تا کمر دشمنان بشکند.

28 اسفند 91
هيچ مسئول اجرايي در بدنه دولت حق ندارد عليه فردي مطلبي بيان كند و در عرصه انتخابات دولت صرفا امانتدار مردم بوده و به دنبال رعايت احترام كامل و رعايت قانون براي همه است.  (لینک خبر)

29 بهمن 91
دولت موضع خود را در برابر انتخابات شفاف و صريح اعلام كرده و معتقديم هيچ كس نبايد يا نمي‌تواند در انتخاب مردم دخالت كند و اين حق منحصراً در اختيار مردم است. دغدغه ذهني برخي‌ها فقط انتخابات است و من نمي‌توانم اين مسأله را براي خود تحليل كنم. (لینک خبر)

17 بهمن 91
دكتر احمدي‌نژاد در پاسخ به اين سوال كه آيا در انتخابات رياست جمهوري پيش رو از كانديدايي حمايت خواهيد كرد يا بي طرف خواهيد بود؟ گفت: اعتقاد بنده اين است كه ملت ايران بسيار بزرگتر از اين حرفهاست كه امثال بنده بخواهد براي آنها در چنين عرصه‌هايي تصميم بگيريم يا كاري بكنيم.

ملت ايران بسيار هوشمند و هوشيار است و براي انتخاب درست نيازي به امثال بنده ندارد. مطمئن هستم ملت ايران بهترين تصميم را خواهد گرفت و هر تصميمي كه بگيرد همه بايد از آن به طور كامل، اطاعت كرده و به آن احترام بگذارند. (لینک خبر)

27 دی 91
دكتر احمدي نژاد با اشاره به مخالفت‌هاي گسترده با اجراي مرحله اول قانون هدفمند كردن يارانه‌ها گفت: برخي مي گفتند اگر مرحله اول اين قانون اجرا شود تاثير منفي در توفيق آنان در انتخابات خواهد داشت و حالا كساني كه با همان مخالفان اجراي مرحله اول قانون مشترك هستند، مي گويند دولت براي توفيق در انتخابات پيش رو مي خواهد مرحله دوم اين قانون را اجرا كند! بالاخره كداميك از اين حرفها درست است؟

رئیس‌ جمهور تاكيد كرد: دولت نه در زمان آغاز اجراي مرحله اول اين قانون دغدغه و نيات انتخاباتي داشت و نه از اجراي مرحله دوم آن سوداي پيروزي در انتخابات دارد.  (لینک خبر)

20 دی 91
انتخابات براي ملت است و هيچ‌كس در كشور بالاتر از ملت نيست و ملت بايد در انتخابات تصميم بگيرد؛ تجربه هم نشان داده هركس بخواهد مردم را مديريت كند، مردم آن را مديريت خواهند كرد. (لینک خبر)

22 آذر 91
دولت در انتخابات هيچ گونه دخالتي ندارد و فقط به دنبال كشف نظر مردم و بسترسازي براي برگزاري يك انتخابات باشكوه همراه با حضور حداكثري مردم است تا رئیس‌‌جمهوري با بالاترين راي ممكن و البته با تشخيص مردم سركار بيايد.

آنچه در عرصه انتخابات براي دولت مهم است بسترسازي براي رقم خوردن بالاترين حضور مردمي است كه اين دو مسئله معنا در خود نهفته دارد؛ اول اينكه حضور حداكثري مردم در انتخابات معادلات منطقه‌اي و بين‌المللي را به نفع ملت ايران جهت مي‌دهد و دوم اينكه تمركز بالاي اراده مردم بر يك كانديدا خودبه‌خود بسياري از مسائل را به سمت حل شدن هدايت مي‌كند.

حتي يك دقيقه درباره اينكه چه كسي كانديدا شود يا رأي بياورد، فكر نمي‌كنيم بلكه تمام تمركز خود را بر اين قرار داده‌ايم كه مشكلات را حل كنيم و معتقديم ملت، تصميم خود را در انتخابات خواهد گرفت و براي بنده اين يك امر يقيني است كه هر تصميمي كه ملت بگيرد بهترين تصميم است. دولت هيچ برنامه‌اي براي تأثيرگذاري بر انتخاب مردم ندارد؛ اين انديشه و فرهنگ دولت است كه بايد بدون توجه به اينگونه مسائل كشور را به جلو برده و توطئه‌ها را خنثي كند تا برخي فشارها از دوش مردم برداشته شود.

دولت مطلقاً اعتقادي به تأثيرگذاري بر انتخابات و هيچ تصميم و تغييري در دولت با هدف انتخاباتي صورت نگرفته است. مگر قرار است وزرا استانداران يا مقامات دولتي به‌جاي مردم در انتخابات تعيين تكليف كنند؟ آيا تغيير يك وزير يا يك مسئول دولتي مي‌تواند بر رأي مردم در انتخابات تأثير بگذارد؟ كساني كه اينگونه مي‌انديشند مردم و روحيات آنان را نشناخته‌اند. (لینک خبر)

28 خرداد 91
رئیس‌‌جمهور در پاسخ به اين سوال كه برنامه وي براي انتخابات سال آينده و دوران پس از رياست جمهوري خود چيست، گفت: تنها برنامه‌اي كه دارم اين است كه به دانشگاه بازگشته و به كار علمي خود ادامه دهم.

رئیس‌‌جمهور در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه عده‌اي مي‌گويند كه شما مي‌خواهيد مدل روسيه را در ايران اجرا كرده و پس از مدتي دوباره به عنوان رئیس‌‌جمهور بكار برگرديد، گفت: كار در طول اين 8 سال براي همه ما كافي است، ضمن اينكه در ايران حكومت حزبي نبوده و وابسته به انتخاب مردم است البته برخي افراد بداخلاقي و رفتار ناصحيح دارند اما ملت ما در نهايت انتخابي آزادانه دارد. (لینک خبر)


*** از سفرهای استانی تا ساختمان وزارت کشور ***

در ادامه این مطلب تصاویر سنگ تمام محمود احمدی نژاد برای اسفندیار رحیم مشایی را از سفرهای استانی تا ساختمان وزارت کشور را می بینید؛






















































نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 91
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • امید ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    شما نمی فهمید؟! اینها که دخالت نیست!!
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    تو تصویر آخر هاله ای از نور تو مدارک مشایی دیده میشه !!!!!!!!!!!!!!!!
  • امیرحسین ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    شورای نگهبان با رد صلاحیت مشایی باید جواب این قانون شکنی ها رو بده
  • محمد ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    تا کور شود هر آنکه ...
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    مشخص هستش كه دولت هيچ دخالتي نخواهد داشت!!!!!!!!!!!!!!!!
  • فرشاد ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    میگم همه هیئت دولت مرخصی بودن؟ یعنی مملکت تعطیل بوده؟ زنده باد ولایت
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    به نظر من حضور مشایی و هاشمی خوبه! چون حداقل با هم بیست میلیون رای دارند! و باعث میشود رای همدیگر را بشکنند! عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد!
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    خداهدایتشان کندانشاالله
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    عمرا!
  • اسماعیل ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    ایول ایول داش محمود ایول
  • ناشناس ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    خب که چی؟
  • مجتبی ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    تا بسوزد هر کس که نتوان دید
  • رضا ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    اینا رو ول کن سعید جلیلی چی شد. اینا دیگه قدیمی شدن.فقط سعید جلیلی
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    نه از مردم خجالت می کشند و نه از خدای مردم بیم دارند .
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    حرف های شما هم بوی حرف های 88 طرفداران میرحسین میده بوی فتنه میده از الان شروع کردین به زیر سوال بردن مجری انتخابات
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    این دو شخصیت مطرح سیاسی کشورهاشمی و احمدی نژاد با تصمیم نابجای خود به یک خودکشی سیاسی به تمام معنا دست خواهند که تنها ثمره آن، پایان دوران نقش آفرینی آنان در عرصه سیاسی کشور خواهد بود
  • ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    اسفنديار رحيم مشايي كه پيش از اين از دوستي با مردم اسرائيل سخن گفته بود و اين روزها از مذاكره با امريكا سخن مي‎گويد، در كنار هاشمي رفسنجاني كه به تازگي گفته بود با اسرائيل سر جنگ ندارد و آرمان فلسطين را از يك آرمان اسلامي به يك موضوع عربي تقليل داده بود، نيز به صورت همزمان در انتخابات رياست جمهوري يازدهم ثبت نام كردند تا پازل اين انتخابات تكميل شود
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    تا کور شود هر انکه نتواند دید تا پای جان حامی عدالت تا گسترش ان در تمام جهان خواهیم بود
  • عمرانی ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    کاری که رئیس جمهور انجام داد خلاف قانون است و اینکه عنوان شده در مرخصی هستم سرپوشی برخلاف آقای احمی نژاد حق چنین کاری را نداشد
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    فقط جلیلی
  • محمد حسین ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    فقط جلیلی
  • ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    نه عزیز جان به گرونی داشتن رسیدگی میکردن
  • علی ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    خیلی با مزه بود دمت گرم
  • لواسان بزرگ ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    باید همه دولتیهایی که دیروز به وزارت کشور رفتند این موضوع وحرکتشان به عنوان سوء سابقه در پرونده هاشان ثبت شود تا دیگر صلاحیت تصدی پستی را در نظام نداشته باشند
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    اونوقت از کجا فهمیدی 20 میلیون رای دارند ؟!
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    رای ما دکتر جلیلی
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    شرمنده ام! رویم سیاه! منظورم از حداقل حداکثر بود! ببخشید اشتباه نوشتم. عذر میخوام
  • حسین ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    دولت صلاحیت برگزاری انتخابات را ندارد.
  • فرزاد ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    مرگ بر زد ولایت فقیه مشایی اومدی که یه کم بخندیم ؟ فقط لنکرانی و جلیلی
  • قربانی ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    روز ثبت نام احمد نزاد دست مشایی رو بالا برد مثل روز غدیر خم گفت احمد نزاد مشایی و مشایی احمد نزاد تو تصویرها دقت کنید ولی اینا رو بیخیال جمال سید علی رو عشقه ما تا اخر پا کار رهبر هستیم سرباز وفا دار رهبر
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    شما واسه شورای نگهبان تعیین تکلیف نکن عمو
  • محمد ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    شما دوستان در مشرق سر خودتون را به این چیزا گرم کنید.... هاشمی با رای قاطع ریییس جمهور است و انتقام بدر و حنین را هم خواهد گرفت. اگر بینش سیاسی داشتید کار به اینجاها نمیکشید
  • بیدار ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    میدونم نظرم رو نمی زنید ولی با این حال زنده باد مشایی
  • کامران ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    یه درصد تو راست گفته باشی
  • کامران ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    یه سری آدما خیلی دیر میفهمن!!!!!!!! خیلی دیر
  • المیرا ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    خدا؟؟؟؟؟؟! فکر میکنی خدا کجای زندگیشونه! شک نکن نمیشناسنش!شک نکن!
  • المیرا ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    مطمینم روزی که خدا اعتماد به نفسو تقسیم میکرد یه سری ردیف اول نشسته بودن!!!! یه روز یه شاگردی کل مدرسه رو ریخت بهم(گند زد به مدرسه) بعد به معلمش گفت میخوام نماینده کلاس بشم! باید نماینده کلاس بشم! و آن روز روزی بود که خدا اعتماد به نفس را افرید!
  • ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    رئیس جمهور در مرخصی هم که باشد رئیس جمهور است.
  • محسن ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    اینا رو ول کن بازی اتلتیکومادرید و بارسلونا چند چند شد !!!؟
  • حسن ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    اميدوارم سعيد جليلي همه ي ما را رو سفيد كند. انشاالله كه رأي بالايي بياورد، يك مرد بي حاشيه و انقلابي.
  • ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    چرا کسی از تخلف احمدی نژاد نمیگوید؟ رئیس جمهور وقت نباید از هیچ کدام از کاندیداها حمایت کند!!!!! چون برگزار کننده رقابت است و نباید به کسی تمایل داشته باشد چون نمیتواند عادلانه برخورد کند به نظر من این دولت شایستگی برگزاری انتخابات را ندارد باید یک تیم توسط رهبری مسئول برگزاری شود در ضمن شورای نگهبان حتما باد مشائی را رد صلاحیت کند به خاطر این تخلف بزرگ
  • یه خانوم ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    چقد این آقای مشایی شبیه مستر بین هستن!
  • دلسوز ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    قابل توجه اصولگرا هاي محترم و عزيز خواهش مي كنم اين دفعه به هر كي مي خواهيد راي بديد ولي خواهشن يكي رو مثل احدي نژاد از تو لوپ لوپ در نياريد و حالا همه بريزيد سرشو انتقاد كنيد ما اعصابون ديكه نمي كشه
  • ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    زنده باد قالیباف
  • حاج میلاد ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    زنده باد بهار زنده باد بهار زنده باد بهار
  • میم سین ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    ما تشنگان قدرتیم . . . . نه شیفتگان خدمتیم. . . . .
  • ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    رئیس جمهور آنقدر شیفته و مرید مشایی این ... مسلک جدید شده که جایگاه و منزلت رئیس جمهوری را به پیشکاری تنزل داده است. واقعا اسفناک است.
  • ناشناس ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    آقای رئیس جمهور آن روز در زمان حضور در وزارت کشور در مرخصی اداری بسر میبرد و ایشان بعد از هشت سال از مرخصی استحقاقی استفاده کرد و بعنوان یک شخص غیر دولتی وارد شده بود
  • ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    حالا این مشایی از اون تاجر پسته بهتره.
  • ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    حيف شد كاش مي فهميد كه اين كارها تنفرآور است
  • ایرونی ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    و کجاست اون احمدی نژاد فدایی رهبر؟؟ مگر آقا نفرمودند که مشایی باعث سرافکندگی شما بین دوستدارانتان خواهد شد؟ آقای احمدی نژاد به خط رهبری برگردید.
  • طرفدار عدالت ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    به جاي تخريب رقيب بهتر است به تبليغ رفيق خود بپردازيد. از بين مردمي كه پاي اينترنت مي نشينند كمتر عوام ديده مي شود. عوام فريبي ممنوع
  • ساسا ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    حرف چرت نزنید.کجاخلاف قانونه.اگه بود که ........
  • نان شب ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    عزیزم این مشایی اگه بیاد کی می خواد بهش بگه ماست واقعا با برنامه اومدن
  • مهدي ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    خدا آخرو عاقبتمان رو خير كنه ! براي كسب قدرت چه ها كه نمي كنند! نه تقوي! نه ايمان ! نه مردم! نه وجدان ! نه حق الناس! آخرالزمان نزديكه!!!!!
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    از دولت می خوری یا نمی دونی چه خبره؟
  • داود ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    ما منتظر صحبتهای رهبرمون هستیم . جونمونم براش میدیم . تو فتنه 88 مشخص شد که امثال هاشمی و مشایی هیچی نیستند ، مملکت مال آقا امام زمان ان شالله ، به کوری چشم دشمنا و ..........رهبرمون مملکتو تحویل آقا میده
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    اون یازده روز قبلی یادت رفت خونه نشین شده بود
  • بنده خدا ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    زنده باد دکتر احمدی نژاد ویارانش
  • سید ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    زنده باد بهار
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    فقط امیر قلعه نوعی جلیلی میره تو جیب بغلی عشق است اکبر شاه
  • نیم من ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    با این وضعیت باید گفت: آفرین،صد آفرین،هزار و سیصد آفرین داش اسمال در جریان باش! مگه تو ایران زندگی نمی کنی؟؟؟!
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    فقط اکبر شاه
  • محمدرضا ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    آی ملت ایران از ماست که بر ماست
  • داوود ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    خدا، عاقبت مردم مارو تا اخر این انتخابات به خیر بگذرون ولطف رهبر مارو بر سر ما نگهبداروریس جمهور ولایت مداری را برای ما انتخاب کن واحمدی روهم ادم کن الهی امین.
  • حسن محسنیان ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    بارک الله به تو پسر خوب که این مطلب را جمع آوری کردی تا در تاریخ ثبت شود
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    هاله نور رو در اخرین عکس دقت کنید
  • محمود ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    خدایش بیامرزد ؟ که را ؟ خدا می داند
  • ایرانی ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    الحمدلله مردم خودشون بصیرت دارن و میفهمن، فرق تبلیغ در مرخصی و عدم تبلیغ رو هم تشخیص میدن ! شورای نگهبان هم برای تایید یا رد صلاحیت خط کش مخصوص خودش رو داره .مسلمه که بعداز گذشت 34 سال از انقلاب با این همه خون شهیدی که روی زمین ریخته مردم فهیم ما به حامیان امریکا و اسراییل رای نمیدن که اوناهم کشور رو دو دستی تقدیم اسراییل و اربابش امریکا کنن.خدا سایه رهبر رو تا ظهور حضرت مهدی بر سر ما و این کشور و کل جهان مستدام بداره آمین
  • هادوی ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    واقعا شان رئیس جمهور پادوی مشائی است ؟
  • مصطفی ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    طوری ژست گرفتن انگار نه انگار که با نحوه مدیریت آنها مردم مستضعف دارند تو نداری دست و پا می زنند.
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    شما ها ضد امام زمان نه اصلا ضد خدا و كافريد كه جناب آيت الله العظمي حضرت حاج شيخ اسفنديار خان رو نشناختيد او يك مرد از ديار طبرستان و مازندران هست
  • علی ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    می گویند دم قرمز که بیرون آمد سرسبزش به فنا خواهد رفت
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    با سلام و احترام خدمت مخاطبین عزیز: اشتباه نکنم اسم دیگر مشایی ، ملت باشد،چون که رئیس جمهور تو حرفاش همش به خدمت کردن به ملت اشاره می کنه و در عمل و تصاویر واقعی منتشره از ایشون،تمام فکر و ذکر و خدماتش برای شخص مشایی است.
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    کور کور را می جوید آب گندیده گودال را
  • رحیم احمدی نژاد ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    عجب شیر تو شیری شده... رئیس جمهوره ما داریم؟!!1
  • روح عسل بدیعی ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    میگن یک نفر توی دولت هست که روح و جن احضار میکه .. مشرق مواظب خودت باش یه وقت میبینی...!!! خلاصه از ما گفتن....
  • پدرام ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    تو عكس اخر فكر كنم روح رفته تو مدارك مشايي
  • محمد ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    با امیدبه خدای بزرگ باهیچ کس عهداخوّت نبسته ایم! زنده بادولایت! زنده بادولایت!
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    ایشان 8 سال است در مرخصی هستند
  • محمد ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    من که به هیچ عنوان قبولش ندارم احمدی نژاد هم با این کاراش خودشو بین مردم خیلی خراب کرد......کسی رو که رهبر قبولش نداره چجوری بعضی ها قبولش دارن نمیدونم ....الله اعلم
  • شهاب ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط هاشمی
  • ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    آیا همانطور که در تیم ملی نشان داده که کار با جوان ها را خوب بلد است، در تیم های پایه پرسپولیس کار می کند یا برنامه یا شخص خاصی را پیشنهاد می دهد، گفت: خیر، در آنجا باید جوان ترها بیایند و کار کنند. من دیگر پیر شده ام (باخنده
  • rooli ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    عشق فقط قالیباف ولایت مدار
  • ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    بارسا 0-بایرن 7
  • رضا ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    تابوده و خواهد بود ایران این گونه است نصیحتی به تمامی حکومتیها دارم هیچ یک از شما به این استقبالها ی مردمی رای های میلیونی دل خوش نباشید چراکه تصمیم گیرنده در کشور ما روشن فکران نیستند توده مردم میباشند و آنها هم به سادگی فریب می خورند همان گونه که تاریخ صد سال اخیر نشان داده حالا باید دید استعمار پیر برای ما چه تصمیمی گرفته است
  • زهرا ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    براي خودمون متاسفام اينا ما رو چي فرض كردن اينهمه حركت تبليغاتي انجام ميدن بعدش ميكن مرخصي بوديم ؟؟؟؟؟؟ خدا عاقبت ايران رو بخير كنه
  • احمد ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    اینها نون نمیشود به فکر نون باش که خربزه اب است تا بوده همین بوده
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    مرگ بر جریان احرافی
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    مشی و منش آیت‌الله مصباح نیز این نیست که مردم مکلف باشند دیگران به آن کس که جبهه پایداری مشخص کرده رأی بدهند؛ مبنای ما این است که تنها رهبری می‌تواند مردم را به امری مکلف کند. روانبخش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس