نخستين بازي رايانه‌اي با موضوع عملکرد نيروي دريايي ارتش در مقابله با دزدان دريايي به زودي رونمايي مي‌شود.

به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق به نقل از روابط عمومي ارتش، انيميشن سه بعدي «آخرين نبرد» در خصوص يکي از عمليات‌هاي نيروي هوايي ارتش در دوران دفاع مقدس با حضور حماسه آفرين شهيد سرلشگر خلبان عباس بابايي ساخته شده و در مرحله اعمال اصلاحات کارشناسي قرار دارد.

اين انيميشن سه بعدي که در خردادماه سال جاري رونمايي خواهد شد، نخستين انيميشن سه بعدي با موضوع ارتش در دوران دفاع مقدس و نقطه آغازي براي پرداختن به فيلم‌هاي پويانمايي کوتاه و بلند در اين حوزه است.

اين انيميشن سه بعدي 30 دقيقه‌اي که توسط مؤسسه انسيه حورا توليد شده محصول سازمان تبليغات اسلامي استان خراسان رضوي با حمايت ارتش جمهوري اسلامي ايران است.

طرح سه فيلم کوتاه انيميشن مربوط به نيروي زميني، هوايي و دريايي نيز در شوراي عالي فيلم و سريال ارتش ارائه شده که در صورت تصويب اين طرح ها، تا پايان سال 90 شاهد ساخت انيميشن‌هايي با موضوعات حماسي در رابطه با نيروهاي سه گانه ارتش جمهوري اسلامي ايران خواهيم بود.

همچنين اولين بازي رايانه‌اي ارتش با موضوع مقابله با دزدان دريايي در خليج عدن با هدف آشنايي نسل جوان و نوجوان با رشادت هاي دريادلان نيروي دريايي در حفظ و حراست از مرزهاي آبي کشورمان و همچنين تأمين امنيت تردد ناوگان تجاري جمهوري اسلامي ايران در آب‌هاي بين المللي، کليد خورده و هم اکنون در مراحل آماده سازي قرار دارد.

اين بازي رايانه اي که به سفارش معاونت تبليغات و روابط عمومي سازمان عقيدتي سياسي ارتش در حال تکميل است با کيفيت بسيار عالي و منطبق با استاندارهاي روز فناوري توليد بازي‌هاي رايانه اي ساخته شده است.

بازي مذکور به مقابله تکاوران نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با دزدان دريايي خليج عدن که به ناوگان تجاري ايران حمله‌ور شده‌اند مي‌پردازد، به طوري که شخص بازي کننده پس از طي چهار مرحله اصلي خواهد توانست کمپ دزدان دريايي را فتح و آنجا را به طور کامل منهدم سازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس