کد خبر 34151
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۴

فرمانده سپاه بيت‌المقدس با بيان اينکه در حال حاضر 428 هزار و 397 کردستاني در بسيج عضويت دارند، گفت: سهميه اين استان در ارتش 20 ميليوني کاملا محقق شده است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمدحسن رجبي در گردهمايي فرماندهان و اعضاي شوراي رده‌هاي مقاومت بسيج سنندج که با حضور بيش از 3 هزار نفر از بسيجيان در سالن آزادي اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: عضويت مردم کردستان در ارتش 20 ميليوني 30 درصد از ميانگين کشوري بالاتر است.
به گفته وي، امروزه در کنار جذب و سازماندهي بسيجيان علاقه‌مند در اقشار مختلف، تلاش براي کيفي‌سازي و افزايش توانمندي‌هاي آنان با ارائه آموزش‌هاي مختلف به صورت جدي در رده‌هاي بسيج سطح استان دنبال مي‌شود.
فرمانده سپاه بيت‌المقدس با تاکيد بر اينکه ارتش 20 ميليوني حضرت امام (ره) امروز با تکيه بر نيروي ايمان و فرمانبرداري بي‌چون و چرا از ولي امر مسلمين پيشتاز هر ميداني است، تصريح کرد: اين نهاد الهي بعد از پيروزي سربلندانه‌اش در ميدان جنگ سخت هشت ساله امروز نيز با بهره‌گيري از توانايي‌هاي خود در عرصه جنگ نرم پيشتاز است.
به گفته رجبي، امروزه بسيج به عنوان عقبه پايان‌ناپذير انقلاب اسلامي محسوب مي‌شود و با تکيه بر نيروي ايمان در هر ميداني که نياز باشد وارد و به خوبي ايفاي نقش مي‌کند.
وي با بيان اينکه دشمنان به ويژه استکبار جهاني از اين عقبه‌پايان ناپذير به شدت وحشت و هراس دارند، ادامه داد: حضور تاثيرگذار بسيجيان در عرصه‌هاي مختلف همواره موجب نااميدي و ناکامي دشمنان در رسيدن به اهداف شومشان شده است.
فرمانده سپاه بيت‌المقدس کردستان از بسيج به عنوان نيرويي خودجوش و برآمده از بطن مردم نام برد و خاطرنشان کرد: اين نهاد الهي با حضور هميشگي‌اش در ميادين و عرصه‌هاي نياز کشور ثابت کرده که همواره براي مردم و در راه ملت گام برمي‌دارد.
رجبي با بيان اينکه اعتقاد و اعتماد قلبي ملت ايران به بسيج نشان از اسلامي بودن و حرکت اين نهاد الهي بر اساس آموزه‌هاي ديني است، افزود: تجمع اقشار و افراد مختلف در اين نهاد سندي محکم بر اسلامي بودن اين مکتب الهي دارد.
وي با اشاره به اينکه بسيج در همه عرصه‌ها وارد و به خاطر ظرفيت و توانايي‌هاي ويژه‌اش به خوبي عمل مي‌کند، تصريح کرد: بسيج به فرموده مقام معظم رهبري احساس تکليف و آمادگي همه جانبه براي ورود به همه عرصه‌ها است.
به گفته فرمانده سپاه بيت‌المقدس کردستان، بسيجيان کردستاني در قالب 116 حوزه مقاومت بسيج، 2 هزار و 200 پايگاه، 54 گردان عاشورا، 11 گردان الزهرا، 8 گردان امام علي (ع)، 100 پايگاه شهيد کاوه سازماندهي و در راستاي حراست و دفاع از ارزش‌هاي اين نظام الهي در اين نقطه مرزي از هيچ تلاش و از خودگذشتگي فروگذار نيستند.
رجبي به حضور هميشگي بسيجيان در عرصه‌هاي مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: بسيج به عنوان يکي از ارزشمندترين يادگارهاي امام(ره) با حضور در عرصه‌هاي مختلف موجب ارتقاي همه جانبه کشور شده است.
وي بر ضرورت اجراي برنامه‌هاي فرهنگي با محوريت مقابله با جنگ نرم در استان کردستان با توجه به مرزي بودن آن تاکيد کرد و افزود: برگزاري برنامه‌هاي مختلف فرهنگي با محوريت مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگي دشمنان از مهم‌ترين اولويت‌هاي کاري سپاه بيت‌المقدس در تمام رده‌ها و پايگاه‌هاي بسيج در سراسر استان است.
در پايان اين مراسم از شوراهاي فعال پايگاه‌هاي بسيج ناحيه سنندج با اهداي لوح تقدير و هدايايي قدرداني شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس