خروج گردان ۲۷۱ رژیم صهیونیستی از غزه

منابع عبری زبان اعلام کردند یکی از کشته‌های امروز ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه یک فرمانده گردان است. ناتانیال الکوبی فرمانده یکی از گردان‌های ارتش رژیم صهیونیستی امروز در نوار غزه به هلاکت رسید.

سرویس جهان مشرق - در حملات و بمباران بامداد امروز رژیم صهیونیستی علیه رفح در جنوب نوار غزه، حدود ۱۰۰ نفر شهید و تعدادی نیز مجروح شدند.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که بیشتر قربانیان زن و کودک هستند.

مدیر بیمارستان «الکویت» در رفح نیز اعلام کرد که که رژیم صهیونیستی از سلاحی علیه این شهر استفاده کرده که از نظر بین‌المللی ممنوعه و نامتعارف است.

وی از قطع شدن دست و پاها، آنوریسم مغزی و سوختگی برخی قربانیان خبر داد.

نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرد که عملیات زمینی در رفح ظرف ۲ هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی در ادامه گزافه‌گویی‌های گذشته، خواستار نابودی گردان‌های نظامی جنبش حماس در رفح تا قبل از ماه رمضان شد.

رسانه صهیونیستی «کان» هم بتازگی گزارش داد که آمریکا از اسرائیل خواسته که از عملیات نظامی و حمله به رفح به ویژه در ماه (مبارک) رمضان خودداری کند.

این در حالی است که حماس، عربستان، امارات، قطر و شماری از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، انگلیس و اتحادیه اروپا نیز نسبت به تبعات حمله رژیم صهیونیستی به رفح هشدار داده‌اند.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی نوشته است که بایدن و نتانیاهو بیش از هر زمان دیگری به شکاف در روابط دو طرفه خود نزدیک شده اند.

روزنامه واشنگتن پست آمریکا گزارش داد که بین دولت «جو بایدن»، رییس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر اسراییل تنش زیادی وجود دارد، و بایدن و دستیاران ارشد او بیش از هر زمان دیگری از زمان آغاز درگیری در نوار غزه به اختلاف با نتانیاهو نزدیک شده اند.


تحولات سرزمین های اشغالی - صد و بیست و نهمین روز جنگ

انتقاد مسئول سیاست خارجی اتحادیه از سیاست آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن انتقاد از آمریکا و رژیم صهیونیستی, خطاب به مقامات آمریکایی گفت: اگر معتقدید افراد بیشتری کشته می‌شوند، پس باید سلاح‌های کمتری در اختیار اسرائیل قرار دهید. جوزپ بورل در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی در خصوص عملیات نظامی در رفح نیز گفت: نتانیاهو می‌گوید ساکنان این شهر را جابجا خواهد کرد، اما به کجا؟ آن‌ها را به ماه می‌فرستد؟

وزارت امور خارجه چین تاکید کرد که از نزدیک پیگیر تحولات رفح هستیم و ارتکاب هرگونه جنایت علیه غیرنظامیان را محکوم می‌کنیم. این وزارتخانه در بیانیه‌ای از رژیم صهیونیستی خواست در اسرع وقت به عملیات نظامی و جنگ در غزه پایان دهد تا جلوی قربانی شدن غیرنظامیان گرفته شود. وزارت خارجه چین همچنین تاکید کرد که از رژیم صهیونیستی می‌خواهیم از وقوع یک فاجعه انسانی ویرانگرتر در شهر رفح جلوگیری کند.

هلاکت یکی از فرماندهان رژیم صهیونیستی در درگیری‌های غزه/ تعداد زخمی‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در حال افزایش است/ هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط حزب الله لبنان/ آنتونیو گوترش: به شدت نگران بدتر شدن ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه هستم + عکس و فیلم
بمباران پشت بمباران

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است. این وزارتخانه اشاره کرد که در حملات ۲۴ ساعت گذشته اشغالگران اسرائیلی به نوار غزه ۱۳۳ فلسطینی شهید و ۱۶۲ نفر هم زخمی شدند. وزارت بهداشت فلسطین در غزه تاکید کرد که شمار شهدای غزه از آغاز جنگ در هفتم اکتبر گذشته به ۲۸۴۷۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۶۸۱۴۶ نفر رسیده است.

هلاکت یکی از فرماندهان رژیم صهیونیستی در درگیری های غزه/ تعداد زخمی های ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در حال افزایش است

منابع عبری زبان اعلام کردند یکی از کشته‌های امروز ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه یک فرمانده گردان است. این منابع تاکید کردند که ناتانیال (ناتی) الکوبی فرمانده یکی از گردان‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای امروز در نوار غزه کشته شده است. پس از کشته شدن ناتانیال الکوبی فرمانده گردان ۶۳۰ ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای نوار غزه، این گردان از کشته شدن دو نفر دیگر از نیروهای خود خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ نظامی دیگر این رژیم در نبردهای نوار غزه زخمی شدند. حال دو نفر از مجروحان وخیم است.

هلاکت یکی از فرماندهان رژیم صهیونیستی در درگیری‌های غزه/ تعداد زخمی‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در حال افزایش است/ هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط حزب الله لبنان/ آنتونیو گوترش: به شدت نگران بدتر شدن ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه هستم + عکس و فیلم
آثار حملات رژیم صهیونیستی به رفح

نظامیان اشغالگر اسرائیلی مجددا محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند. در این بیمارستان صدها مجروح و هزاران آواره فلسطینی حضور دارند. خبرنگار الجزیره اعلام کرد که نیروها و خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی مقابل بیمارستان ناصر در خان یونس در جنوب نوار غزه مستقر شده و از آوارگان فلسطینی که در این بیمارستان حضور دارند، خواستند آن را ترک کنند.

الجزیره تاکید کرد که بر اثر شلیک تانک‌های اسرائیلی به سمت این بیمارستان با هدف وادار کردن آوارگان به خروج از آن، مدارس مجاور آن دچار آتش‌سوزی شدند. خبرنگار الجزیره اعلام کرد که کودکی فلسطینی مقابل درب ورودی بیمارستان ناصر مستقیما هدف تیراندازی نظامیان اسرائیلی قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

منابع عبری زبان از حمله موشکی از جنوب لبنان به شهرک مرگلیوت در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. به گفته این منابع، بر اثر اصابت موشک به این شهرک، خساراتی به بار آمده است.

هلاکت یکی از فرماندهان رژیم صهیونیستی در درگیری‌های غزه/ تعداد زخمی‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در حال افزایش است/ هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط حزب الله لبنان/ آنتونیو گوترش: به شدت نگران بدتر شدن ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه هستم + عکس و فیلم
تلفات صهیونیست ها در غزه کماکان در حال افزایش است

گردان‌های مجاهدین اعلام کرد شهرک صهیونیست‌نشین "نتیو هعسرا" در مجاورت نوار غزه را هدف حمله راکتی قرار داده است. مجاهدان گردان‌های قسام یک بمب ضدنفر را پس از ورود گروهی ۵ نفره از نظامیان اشغالگر اسرائیلی به داخل خانه‌ای در منطقه عبسان بزرگ در شرق خان یونس منفجر کردند.

هدف قرار دادن تجهزات جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط حزب الله لبنان

حزب الله لبنان اعلام کرد تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه "حدب یارین" در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

گردان‌های قسام اعلام کرد مجاهدان این گردان‌ها با گروهی ۷ نفره از نیروهای اشغالگر اسرائیلی در منطقه عبسان بزرگ در شرق خان یونس از فاصله صفر درگیر شده‌اند که در این عملیات نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند.

رزمندگان فلسطینی یک نفربر اسرائیلی را در منطقه القراره در شمال شهر خان یونس با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند و بلافاصله پس از رسیدن نیروهای پشتیبانی دشمن برای نجات نظامیان خود، نفربر حامل آن‌ها را نیز با راکتی دیگر هدف قرار دادند.

پایگاه خبری عبری زبان واللا به نقل از مسئولان آمریکایی و اسرائیلی بیان کرد که اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی مانع از ورود محموله آرد با بودجه آمریکا به غزه شده و آن را به تاخیر انداخته است. واللا به نقل از مسئولان آمریکایی تاکید کرد که تاخیر در ورود آرد به غزه نقض تعهدی است که نتانیاهو چند هفته پیش به بایدن داده بود.

حملات رزمندگان فلسطینی به نظامیان صهیونیست

نیروهای قسام دهانه سه تونل بمب‌گذاری شده را در منطقه القراره در شمال شهر خان یونس در جنوب نوار غزه پس از ورود نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کردند که در این عملیات‌ها نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند.

استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مقر آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل در خان یونس را که مکانی محافظت شده است، اشغال کردند. وی گفت هیچ اطلاعاتی در مورد آنچه اکنون در آنجا اتفاق می‌افتد، نداریم.

آنتونیو گوترش: به شدت نگران بدتر شدن اوضاع و امنیت در رابطه با ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه هستم

دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد که نسبت به تعداد بالای خبرنگاران کشته شده در جنگ در غزه نگران است. آنتونیو گوترش تصریح کرد که آزادی مطبوعات شرطی اساسی است برای اینکه مردم در همه جا از حقیقت آنچه اتفاق افتاده، باخبر شوند. وی گفت: به شدت نگران بدتر شدن اوضاع و امنیت در رابطه با ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه هستم.

شجاعت بی‌نظیر پزشک اهل غزه

دیده‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه اعلام کرد که مواردی از کشتار غیرنظامیان فلسطینی از جمله خبرنگاران توسط ارتش رژیم صهیونیستی در جریان تلاش برای وصل شدن به اینترنت برای ارتباط با خانواده یا همکارانشان را مستندسازی کردیم. این سازمان تاکید کرد که این افراد به طور مستقیم توسط تک‌تیراندازان یا پهبادهای اسرائیلی در مناطق مختلف نوار غزه هدف قرار گرفتند.

این نهاد بین‌المللی اشاره کرد که طی یک هفته گذشته دست کم ۷ غیرنظامی در استان شمال غزه از جمله در منطقه البشیر در تل الزعتر در جبالیا زمانی که قصد اتصال به اینترنت برای ارتباط با اعضای خانواده و بستگان خود را داشتند، توسط پهبادهای اسرائیلی هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند که این موارد مستندسازی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    6 1
    اگر همه فرماندهان رژیم صهیونیستی را به دلیل کشتار کودکان غزه محاکمه و اعدام کنند شاید بخشی از جنایات انها هم جبران نشود .
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    3 0
    عکس اول خیلی خوبه ... چهارتاشون با سیگار وایسادن بالا سر یارو که سَقَط شده !!!
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 1
    شهادت هر ۱۰۰۰ غیر نظامی در برابر هلاکت یک نظامی متجاوز! این تا کی قراره ادامه داشته باشه؟ تا وقتی که آخرین فلسطینی غزه از پا دربیاد؟
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    1 0
    اخیرا رئیس جمهور آرژانتین گفته برای اینکه مسیح ظهور کنه باید مسجدالاقصی نابود بشه چقدر این تفکر اشناست
  • US ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    نباید بگذاریم شیر به یوزپلنگ تبدیل شود حیوان نماد ایران شیر است نه یوزپلنگ, یوزپلنگ روی تیم فوتبال را پاک کنید. یوژپلنگ به ترسو بودن معروف است.
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    کسانی که خیلی در زندگی متفی نگرند اونهایی هستند که که با ترافیک و .‌ یا رو معز مردم برای اینها کار کنند باعث میشه برند دنبال ادمکشی و ...
  • US ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    1 0
    هر چند مردم غزه و خود غزه نابود شد ولی از این جنبه که مختومه میشود به نفع ثبات منطقه است
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    در صمن راجع به اینکه جهان امروز روابط کارفرما و کارگر شبیه ازدواجها یک روزه است و راحت جدا می شوند
  • US ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    حتی توران که آرزویشان است هم یک امپراطوری ایرانی بوده است. عجیبه آرزوهایشان هم دزدی از ایران است. ________/ تورج پسر فریدون شاه ایرانی بود / تورج نخستین شاه و پدیدآورنده سرزمین توران بود./ نام مادر تورج، شهرناز بود./ تمامی اسامی توران، ایرانی هستند توران یک‌کشور ایرانی است.
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    همین الان شبکه خبر زیرنویس زده که اسرائیل مواضع حزب الله رو با خاک یکسان کرد
  • Gghhh IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 1
    چرا تمام این سالها پول کشور پول مردم به سمت کسانی سرازیر شده که به هیچ درد کشور و مردم نخورده اند هیچ مشکلی از مشکلات کشور و مردم را حل نکرده اند !!! هیچ گره ای از مشکلات را باز نکرده اند و فقط به طرق مختلف بیت المال و حق مردم را بالا کشیده اند و دنبال خوشگذرانی و زن بارگی و عشق و حال خودشان بوده اند ؟؟!!!
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    3 0
    نوار غزه یک محیط با جمعیت حدودا 2 میلیون نفری هستش طبیعتا همه این جمعیت , عاشق مقاومت و جنگیدن و این نگرش نبودند یکسری هم خنثی بودند یکسری حتی ممکنه دشمن مقاومت بودند و از مقاومت بدشون می اومده یکسری هم به سازش فکر می کردند اما با کشتار 30 هزار نفری , جنایت جنگی و نسل کشی که اسرائیلی ها مرتکب شدند الان همه چیز تغییر کرده دیگه بعیده در کل نوار غزه از خود غزه تا خان یونس تا رفح , کسی پیدا شود که از خانواده اش کشته نداده باشد در نتیجه الان کل این ملت به چیزی جز انتقام فکر نمی کنند حتی اگر کسی باشد که هنوز هم با مقاومت حال نکند حالا اما دنبال انتقام از اسرائیل هم خواهد بود بنظرم این کشتار , بدترین اشتباه 70 سال گذشته این ها بود بالاخره که مجبور می شن برگردن و این مناطق حتی بهتر از قبل بازسازی خواهد شد اما نسل بعدی فلسطینی که بالا می آد دیگه به چیزی جز ورود گسترده به شهرک ها و قتل عام اساسی فکر نخواهد کرد اونی که پدر مادر برادر خواهر عمو عمه دایی و خاله و دوستانش و کل فک و فامیلش و آشنایش را از دست داده تصویر هر کدام از این ها جلوی چشمش بیاد تا 50 تا شهرک نشین افقی نکنه آروم نمی شه , اسرائیل در این جنگ , سیاست را کنار گذاشت و جنون آمیز و احساسی و دور از منطق , فقط خون ریخت و الان اتفاقا شهرک نشین ها باید بیشتر بترسن .
  • IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    بیشتر بد بختی های بشر بر اثر اشخاص است .
  • IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    تمام دنیا با راه حل دو کشوری که باعث صلح جهانی میشه موافقن
  • رامیار کبودوند IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    جنگه دیگه نقل ونبات تقسیم نمیکنند
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    سربازها همشون سیگار دستشون هست الحمدالله همشون معتاد و مفنگی هستند
  • نصر IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    تا زمانیکه تفکر صهیونیستی در جهان باشد مردم جهان روی ارامش را نخواهند دید .سران صهیونیست و خانواده هایشان با جمعیت کمتر از بیست میلیون تمام فتنه های جهان را برنامه ریزی میکنند.انها با چپاول منابع و ثروت کشور های جهان و با چاپ دلار های تقلبی 70 در صد اقتصاد جهان را در دست داشته و با انتخاب دولت های دست نشانده در کشور ها ارتش انها را هم بکار میگیرند.روسای جمهور و دولت های دست نشانده خود در آمریکا،انگلیس،فرانسه،المان ،ودیگر کشور های اروپایی وکشور های تحت سلطه انها مثل کانادا،کره جنوبی،استرالیا و....بر سر کار اورده و سپس با دادن دستورات به انها جهان را به نا امنی میکشانند.بعضی کشور های ضعیف هم تحت سلطه انها قرار گرفته و در جهت منافع انها ،کشور خود را به سمت نابودی میبرند.و الاچه کسی است که نداند اسرائیل یک دفتر کار و پایگاه نظامی صهیونیست ها برای تسلط برای منطقه است؟و اینکه امریکا و کشور های اروپایی همه از ان حمایت میکنند دلیل همین مطلب است . دولت ها تحت سلطه این کشور ها بر خلاف میل مردم خود،از سیاست های صهیونیستی و جناتکارانه اسرائیل در منطقه حماییت میکنند.و گرنه سران صهیونیست همانگونه که برای مردم جهان هیچ ارزشی قائل نیستد برای مردم فلسطین و حتی ساکنان اسرائیل هم هیچ ارزشی قائل نیستند و انها را شهروندان درجه 3خود میدانند که سپربلای سیاست های توسعه طلبانه خود کرده اند.و خودشان در بهترین و امن ترین نقاط جهان به چپاول مردم جهان مشغولند.اگر مردم دنیا سیاست های صهیونیستی را بشناسند و با انها مقابله کنند بیشک جمعیت کل صهیونست ها حتی کمتر از ان است که بتواند یک ارتش کوچک تشکیل و یا از اسرائیل حمایت کنند.انها هرچند بدرون ادیان یهودیت و مسیحیت رخنه کرده و کنترل ان را بدست گرفته اند ولی خودشان هیچ اعتقادی به خداوتورات و انجیل و انبیاء الهی ندارند. مردم خدا پرست ازمسلمان ومسیحی و یهودی و همه ازادیخواه جهان باید علیه سیاست های صهیونیستی قیام کرده و هرکجا میتوانند منافع و ثروت های انها را مصادره و بین مردم مستضعف جهان توزیع نمایند.و با تعطیلی سفارت خانه کشور های طرفدار صهیونیست ها در کشور خود با انها قطع رابطه نمایند.تا این تفکر شیطانی از جهان رخت بربندد. .انشاءالله
  • مهرداد IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 0
    به گوترش بگید زیادنگران بشه مثل پالمه غربیا حسابشو میرسن یکوقت!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس