کد خبر 1603122
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین از انفجار در جایگاه CNG اقبالیه خبر و مصدوم شدن ۷ نفر خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدرضا علیمی با اشاره به وقوع انفجار در جایگاه سوخت CNG در اقبالیه اظهار کرد: این حادثه دقایقی پیش در مخزن سوخت یک دستگاه نیسان رخ داد.

وی افزود: تا به این لحظه این حادثه ۷ مصدوم داشته به بیمارستان منتقل شده‌اند اما حال دو نفر از آن‌ها بسیار وخیم است.

وی تأکید کرد: در این حادثه جایگاه سوخت و همچنین یک خودروی سواری دیگر نیز آسیب دیده است.

میکائیل سلمانی اظهار کرد: شامگاه پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت یک دستگاه خودروی نیسان برای سوخت‌گیری وارد جایگاه CNG شهر اقبالیه شده و دچار انفجار شده است.

وی با بیان اینکه دلیل حادثه استاندارد نبودن کپسول گاز خودروی نیسان بود، بیان کرد: حادثه هشت مصدوم برجای گذاشته و تمامی مصدومان برای مداوا به مراکز درمانی قزوین منتقل شدند که متأسفانه حال سه تن از مصدومان وخیم گزارش شده است.

شهردار اقبالیه در پایانَ خاطرنشان کرد: ساختمان‌ جایگاه ‌CNG و چهار دستگاه خودرو نیز بر اثر موج انفجار خسارت دیدند و نیروهای شهرداری، آتش‌نشانی و اورژانس در صحنه حاضر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 0
    کسانی که سوخت cngرا در کشور رواج دادن باید محاکمه مجازات کرد باید آمار کشته شده ها ی که بعلت انفجار مخزن خودروه ها را به مردم اطلاع دهند که چه جنایتی در حق مردم افتاده است آنها همان گروهی هستند که گاز را به خانه های مردم آوردند وبا شعار سوخت ارزان وپاک به ملت خیانت کردن واین سرمایه گران را بجای اینکه صادر کنیم یا در پتروشیمی وغی ه استفاده کنیم در خانه ها می بسوزانیم وعلاوه بر آلودگی هوا خطرات ناشی از انفجار مسمومیت این سرمایه ا نابود میکنیم وهمین حالا این گروه در سیستان جاهای دیگر به اسم خدمت به مردم در حال گاز کشی به منازل هستند که کشور در زمستان با ناترازی شدید مواجهه باید با این افراد به شدت برخورد کرد تا عبرتی برای بقیه بشند تا کسی مفت مفت سرمایه کشور را حیف میل نکنه
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 0
    مقصر جایگاه دار هم هست چرا که به یک کپسول غیر استاندارد گاز زده است .
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    لااقل متصدیان در چنین جایگاه هایی باید در باره نپذیرفتن خودروهایی که مخزن گازشان طبق ضوابط ساخته نشده است آموزش دیده باشند تا از ورود چنین خودروهایی به این مراکز جلوگیری کنند !!
  • رضا IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    هر ماشین گاز سوز دارای بمبی خانمانسوز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس