کد خبر 1575818
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
تداوم حملات شدید اسراییل به رفح /شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب

منابع خبری بامداد شنبه از تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهر «رفح» در جنوب نوار غزه خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های فلسطینی بامداد شنبه گزارش دادند صدای انفجارها همزمان با پرواز گسترده هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی در آسمان شهر رفح شنیده شد.

در همین راستا، شبکه خبری المنار از شنیده شدن صدای انفجارهای قوی در شهر رفح همزمان با پرواز جنگنده‌های صهیونیستی بر فراز نوار غزه خبر داد.

شبکه الجزیره نیز در خبری فوری اعلام کرد که جنگنده‌های اشغالگران یک منزل مسکونی در اطراف درمانگاه الزهرا در محله الجنینه در رفح واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

عاجل | مراسل الجزیرة مباشر: طائرات الاحتلال تستهدف شقة سکنیة فی منزل بمحیط مستوصف الزهراء بحی الجنینة فی رفح

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بتازگی اعلام کرده که طی روزهای آتی حمله گسترده‌ای به منطقه رفح انجام خواهد داد؛ منطقه‌ای که بیش از یک میلیون آواره در آن حضور دارد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هم با اشاره به جنایت امروز رژیم صهیونیستی در «رفح» تاکید کرد که دولت آمریکا و شخص «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور با دادن چراغ سبز به نخست وزیر این رژیم و حمایت مالی و نظامی از آن، در این جنایات شریک است.

این جنبش در بیانیه‌ای تاکید کرد: با توجه به وضعیت اسف بار شهر رفح که نزدیک به یک میلیون و چهارصد هزار فلسطینی را در خود جای داده و خیابان‌های آن به اردوگاه‌های آوارگان بدل شده، حمله ارتش صهیونیستی به این شهر، یک جنایت چند جانبه و پافشاری بر نسل کشی و کوچ اجباری و گسترش دامنه جنایت علیه ملت ماست.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • نصر IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    تا زمانیکه تفکر صهیونیستی در جهان باشد مردم جهان روی ارامش را نخواهند دید .سران صهیونیست و خانواده هایشان با جمعیت کمتر از بیست میلیون تمام فتنه های جهان را برنامه ریزی میکنند.انها با چپاول منابع و ثروت کشور های جهان و با چاپ دلار های تقلبی 70 در صد اقتصاد جهان را در دست داشته و با انتخاب دولت های دست نشانده در کشور ها ارتش انها را هم بکار میگیرند.روسای جمهور و دولت های دست نشانده خود در آمریکا،انگلیس،فرانسه،المان ،ودیگر کشور های اروپایی وکشور های تحت سلطه انها مثل کانادا،کره جنوبی،استرالیا و....بر سر کار اورده و سپس با دادن دستورات به انها جهان را به نا امنی میکشانند.بعضی کشور های ضعیف هم تحت سلطه انها قرار گرفته و در جهت منافع انها ،کشور خود را به سمت نابودی میبرند.و الاچه کسی است که نداند اسرائیل یک دفتر کار و پایگاه نظامی صهیونیست ها برای تسلط برای منطقه است؟و اینکه امریکا و کشور های اروپایی همه از ان حمایت میکنند دلیل همین مطلب است . دولت ها تحت سلطه این کشور ها بر خلاف میل مردم خود،از سیاست های صهیونیستی و جناتکارانه اسرائیل در منطقه حماییت میکنند.و گرنه سران صهیونیست همانگونه که برای مردم جهان هیچ ارزشی قائل نیستد برای مردم فلسطین و حتی ساکنان اسرائیل هم هیچ ارزشی قائل نیستند و انها را شهروندان درجه 3خود میدانند که سپربلای سیاست های توسعه طلبانه خود کرده اند.و خودشان در بهترین و امن ترین نقاط جهان به چپاول مردم جهان مشغولند.اگر مردم دنیا سیاست های صهیونیستی را بشناسند و با انها مقابله کنند بیشک جمعیت کل صهیونست ها حتی کمتر از ان است که بتواند یک ارتش کوچک تشکیل و یا از اسرائیل حمایت کنند.انها هرچند بدرون ادیان یهودیت و مسیحیت رخنه کرده و کنترل ان را بدست گرفته اند ولی خودشان هیچ اعتقادی به خداوتورات و انجیل و انبیاء الهی ندارند. مردم خدا پرست ازمسلمان ومسیحی و یهودی و همه ازادیخواه جهان باید علیه سیاست های صهیونیستی قیام کرده و هرکجا میتوانند منافع و ثروت های انها را مصادره و بین مردم مستضعف جهان توزیع نمایند.و با تعطیلی سفارت خانه کشور های طرفدار صهیونیست ها در کشور خود با انها قطع رابطه نمایند.تا این تفکر شیطانی از جهان رخت بربندد. .انشاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس