رسانه های جهان عرب هر روز ایده های انتقادی خود درباره مسائل مختلف منطقه‌ای و بین المللی را در قالب کاریکاتور بیان می کنند که به برخی از این کاریکاتورها اشاره می شود.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، در کاریکاتورهای امروز، تحولات خاورمیانه بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

کاریکاتور برگزیده روز؛ خطای استراتژیک اعراب

پایگاه خبری الجزیره امروز به خطای استراتژیک اعراب توجه دارد که رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن تا بن دندان مسلح خود را فراموش کرده و تنها به احتمال روبرو شدن با تهدیدات احتمالی از سوی ایران فکر می کنند.

وقتی که مصریها نمی خندند

پایگاه خبری المصراوی به تحولات این روزهای مصر اشاره دارد که طی آن مردم با مشاهده فجایع خونین از خندیدن ناتوانند تا جایی که مجبورند نقاب خنده بر چهره بزنند.

خاموشی همیشگی سازمان ملل

پایگاه خبری العالم در کایکاتوری امروز به ناکارامدی تصمیمات سازمان ملل متحد اشاره دارد که با گذشت سالهای طولانی نتوانسته به وظایف خود عمل کند.

بازماندگان دیکتاتور

روزنامه الشرق الاوسط امروز به بازماندگان رژیمهای دیکتاتوری در جهان عرب اشاره دارد که همچنان در این کشورها باقی مانده و به طور کامل از بین نرفته است.

وضعیت همسایگان شمالی و جنوبی!

پایگاه خبری الجزیره در کاریکاتوری به اختلافات میان سودان و سودان جنوبی به ویژه در مسائل نفتی اشاره دارد که همچنان لاینحل مانده است.

آزادی اسیر فلسطینی

روزنامه الرایه قطر امروز در کاریکاتوری به اعتصاب غذای "شیخ خضر عدنان" اسیر فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی و لزوم آزادی وی اشاره دارد.

گفتگوی مثلا مسالمت آمیز؛ بدون شرح

الرایه قطر

طرح ریاضت اقتصادی در یونان!

روزنامه الاتحاد امارات

روز عاشقان مرگ!

روزنامه البیان امارات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس