این ماشین برای فقرا خریداری شده احتمالا یا برای بالا بردن سطح اقتصادی مردم؟؟؟!!!
چون فقط پول اربعین و محرم و شبهای احیا هست که برای فقرا باید خرج شه و اگه به فقرا داده نشه تمام عالم هستی و نیستی بهم میریزه!!!!!!!!!
اگر افکار امثال تو نبود فقرا می تونستند این جور ماشینا روسوار بشن
شما با افکار محدود کننده و انواع تنگنظری ملت ایران را از نعمتهای دنیا محروم کرده اید
الان این ماشین برای فقرا خریداری شده یا برای تقویت قدرت اقتصادی مردم؟!؟!؟!
فقط پول اربعین و محرم رو باید مستقیم بدیم فقرا و اگر ندیم تمام عوالم هستی و نیستی بهم میریزن؟1؟!؟!