کد خبر 881224
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
آنچلوتی

سرمربی تیم فوتبال ناپولی از شکست تحقیرآمیز شاگردان مقابل لیورپول ناراحت است اما آن را یک فاجعه هم نمی‌داند.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی می‌گوید اگرچه شکست 5 بر صفر ناپولی مقابل لیورپول ناراحت کننده است اما ترجیح می‌دهد که چنین باختی را در اردوی پیش فصل تجربه کند تا در طول فصل.

آنچلوتی در این خصوص گفت: تیم ما برخی مشکلات فنی دارد. شکست‌هایی مانند این آزار دهنده اما گاهی اوقات لازم هستند. همیشه باختن حس بدی دارد اما ما خودباوری و اشتیاق‌مان را از دست نداده‌ایم و با این دو فاکتور فصل را شروع می‌کنیم. می‌خواستیم بازی را باز کنیم. یکسری مشکلات وجود داشت به خصوص در ابتدای مسابقه زمانی که توپ را نزدیک به محوطه جریمه‌مان از دست دادیم اما ما داریم تلاش می‌کنیم کارهایی را انجام دهیم که به انجام‌شان عادت نداریم. کمی زمان می‌برد تا بازی به این سبک برای تیم‌مان عادی شود، هر چند من معتقدم که همین حالا هم ما کارهای خوبی انجام داده‌ایم به خصوص در مورد برنامه بازی‌مان.

کارلتو افزود: بعد از اینکه گل دوم را خوردیم، می‌توانستیم دفاعی‌تر بازی کنیم اما من نمی‌خواستم. ما این کار را نکردیم چون نیاز بود که خودمان مقابل تیمی مانند لیورپول محک بزنیم، حتی اگر ریسک تحقیر شدن وجود می‌داشت. من ترجیح می‌دهم که الان شرمنده شوم تا یک ماه دیگر. این نتیجه بازیکنان ما را از خیال‌پردازی نجات می‌دهد و به آنها کمک می‌کند. می‌دانم که باید پیشرفت و رشد کنیم. یکسری مشکلات فنی و تاکتیکی در تیم‌مان وجود دارد که در این بازی نشان داده شد اما آنها را خیلی سریه حل خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس