کد خبر 864308
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

واردات محصولات ترک، پاکستانی و چینی و عرضه آن به جای صنایع دستی، مشکلات اقتصادی، گران شدن دلار و ورود کم گردشگران خارجی باعث کسادی این بازار شده است.

به گزارش مشرق، خیابان ویلا و بازارچه اودلاجان دو مرکز اصلی فروش صنایع دستی در پایتخت هستند. خیابان ویلا در دهه ۴۰ اهمیت به واسطه ساختمان اتاق بازرگانی و هتل‌های مدرن در آن اهمیت پیدا کرد و محلی برای عبور و مرور تاجران و گردشگران ایرانی و خارجی شد. وجود فروشگاه‌های صنایع دستی و آژانس‌های مسافرتی این خیابان را به یک برند تبدیل کرد. نخستین بازارچه دائمی صنایع دستی پایتخت نیز مهرماه سال ۱۳۹۵ در بازار اودلاجان افتتاح شد. اما واردات محصولات ترک، پاکستانی و چینی و عرضه آن به جای صنایع دستی، مشکلات اقتصادی، گران شدن دلار و ورود کم گردشگران خارجی باعث کسادی این بازار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    4 1
    سفارتخانه های ایران در خارج باید با ایجاد نمایشگاههای دایمی محصولات صنایع دستی ایران سبب فروش رفتن این محصولات شوند.
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    3 0
    با روحانی تا 1400 با 12 برجام دیگر مظابق خواست غرب
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    2 2
    از بس صنایع دستی ایران، گران هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس