کد خبر 858066
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
دسته گل پوتین

دست گلی که ولادیمیر پوتین به آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در بدو مراسم استقبالش در سوچی داد، حاشیه هایی را برای رئیس جمهوری مجرد روسیه به دنبال داشته است.

به گزارش مشرق، روزنامه آلمانی بیلد در مقاله ای به این اقدام رئیس جمهوری روسیه واکنش نشان داد؛ به عقیده نویسنده این مقاله، در دیدارهای جدی دیپلماتیک، دادن دسته گل به طرف مقابل اقدامی غیر طبیعی است و تنها با دست دادن می توان شان دیپلماتیک طرف مقابل را حفظ کرد.

نویسنده که در چند بخش از مقاله خود اقدام پوتین را توهین به آلمان قلمداد کرده است، در ادامه نوشت: پوتین به مرکل گل داد تا به وی یادآوری کند «او یک زن است.»

اما در شرق اروپا و مرکز مسکو، مقامات کرملین نظر دیگری دارند، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین امروز (دوشنبه) در واکنش به پرسش های متعدد خبرنگاران در خصوص برداشت آلمان ها از این اقدام پوتین گفت: در روسیه دادن گل به خانم ها یک امر معمول و زیبا است و ما به همکاران زن خود نیز گل می دهیم و در روابط دیپلماتیک نیز این اقدام را تکرار کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
    4 7
    ان شاء الله به پای هم پیر بشید . اه نه . پیر که هستید . ان شاء الله به پای هم بمیرید .
  • سحر DE ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    6 0
    اتفاقا یک حرکت بسیار زیبای هست گل دادن به یک خانم چه دیپلمات باشه یا نه .......و این از فرهنگ بالا سرچشمه میگیرد هرکی گفته توهین هستش غلط کرده ..در خود المان هم به افراد محترم گل می دهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس