کد خبر 807253
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۶
حاج علی فضلی

مردانی که برای بوسیدن چهره‌ی وی، به قدری بی تابی نشان می دهند که بیم آسیب رسیدن به فرمانده می رود

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ،حاج علی فضلی در میان یادگاران دفاع مقدس از سرشناس ترین هاست. کمتر پیدا خواهید کرد جوانان بسیجی ، آن هم از نوع نسل سومی را که «حاج علی» را نشناسند ، چه برسد به نسل دومی ها و بر و بچه های جنگ. حاج علی فضلی در سال های آسمانی جهاد و شهادت فرماندهی لشکر 10 سیدالشهدا (ع) را بر عهده داشت . در چند موقعیت محدود هم فرماندهی لشکر 27 محمد رسول الله (ص) را بر عهده گرفت اما در نهایت ایشان را سردار لشکر سیدالشهدا می دانند و بر و بچه های بسیجی سپاه تهران و کرج بیشتر با او مانوس بودند. او امروز، جانشین سازمان «بسیج مستضعفین» است و باز هم بسیجیان بیش از همه با او دمخورند.

دو ویژگی منحصربفرد این سردار ، روحیه بسیجی او و اقتدارش در مواقع برخورد با دشمنان انقلاب است. بدون مبالغه و تعارف ، حاج علی فضلی با هر سطحی از مسئولیت و درجه و مقام ، اسطوره خدشه ناپذیر یک «بسیجی تمام عیار» است. هر کس ، با هر عقیده و مرامی (به غیر از دشمنان خونی انقلاب) فقط کافی است دقایق اندکی را در کنار این مرد بگذراند تا تایید کند در جملات قبل اغراق و تعارف وجود ندارد. افتادگی و خضوع این شیرمرد حقیقتا تکان دهنده است و چشم های هر صاحب دلی را به اشک می نشاند.

قاب هایی که پیش رو دارید، فرمانده‌ی «لشکر۱۰ سیدالشدا»(صلوات الله علیه و آله) ، در محاصره‌ی متراکم و فشرده‌ی بسیجیان به ثبت رسانده. بسیجیانی که برای بوسیدن چهره‌ی فرمانده‌ی نام آور خود، به قدری بی تابی نشان می دهند که بیم آسیب رسیدن به او می رود:

برای سلامتی «حاج علی فضلی» صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس