حاج عباس کریمی قهرودی

اسفند ماه سال 1362 ، وقتی که «حاج همت» بر ایوان عرش نشست ، همه متفق بودند که کسی جز «حاج عباس» نمی تواند فرمانده لشکر شود و شاگرد کاشانی «حاج احمد متوسلیان» سکان دار لشکر پایتخت گردید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، «حاج عباس کریمی قهرودی»  به سال 1338 شمسی در «کاشان» متولد شد و با این که کاشانی است اما از بنیانگذاران یگان خط شکنِ تهران به شمار می رود. از همان بچه هایی که همراه با شهید «حاج احمد متوسلیان» ، از «مریوان» به «خوزستان» رفتند، «پادگان دوکوهه» را قبضه کردند و روی در ورودی اش نوشتند: «تیپ محمد رسول الله(صلوات الله علیه)».

اسفند ماه سال 1362 ، وقتی که «حاج همت» بر ایوان عرش نشست ، همه متفق بودند که کسی جز «حاج عباس» نمی تواند فرمانده لشکر شود و شاگرد کاشانی «حاج احمد متوسلیان» سکان دار لشکر پایتخت گردید.  تقدیر چنین بود که درست یک سال بعد، در «عملیات بدر» ، «حاج عباس کریمی» به میهمانی «حاج همت» برود و لشکر ۲۷ محمد رسول الله(صلوات الله علیه) چهارمین فرمانده ی خود را تقدیم «نهضت روح الله» کند.
گروه جهاد و مقاومت مشرق، مفتخر است، در سی و دومین سال گشت شهادت «حاج عباس کریمی قهرودی» ۱۰۰ قطعه از تصاویر به یاد مانده از ایشان را منتشر نماید.

امید که شفاعتش در روز حشر، روزی مان گردد:

روحمان با یادش شاد

هدیه به روح بلندپروازش صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
    13 0
    روزی در دو کوهه به مقر فرماندهی لشگر رفتم . او به روی زمین نشسته بود و درحال وصله کردن لباسش بود . با هم صحبتی کوتاه کردیم و خداحافظی کردیم. برای همیشه یاد مهربانی و صفای او هستم
  • سید IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
    21 0
    بسیار عالی بود خدا روح شهید کریمی,شهید همت,شهید عبادیان,شهید دستواره, شهید کارور مظلوم رابا ارباب شهدا محشور فرماید
  • امین IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
    3 0
    عالی بود روحش شاد
  • س.م.د IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
    2 0
    به زعم اين جا مانده از قافله«رجال صدقوا ما عاهدوا الله عليه»، خداوند همان سان که کوه ها را عامل ثبات زمين قرار داده است؛ شهدا را نيز از اسباب حفظ اين انقلاب خواسته است. از اين رو است که با وجود لرزش های ناشی از لغزش های مسولين دنيا گرا، گوی انقلاب اسلامی همچنان رو به فتح دروازه های اقتدار در منطقه و جهان به پیش می رود. خدايش بيامرزد و نمی از يم غيرتش را بر روی خفتگان بپاشد.
  • بازی دراز IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
    3 0
    خداوند آن بزرگوار وسایر همرزمانش را با امام ومقتدایشان حسین بن علی (ع) محشور فرماید
  • عبدالله ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
    1 0
    گرد مرد رهی میان خون باید رفت از پای فتاده سر نگون باید رفت مردان مرد همیشه تاریخ بشریت. روحمان با نام و یاد آنان شاد
  • گمنام IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
    1 0
    فردی بسیار خاکی در ظاهر و در باطن افلاکی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس