کد خبر 617547
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

خیابان قدیمی و توریستی تورسکایا جزء قدیمی ترین و زیباترین خیابان های شهر مسکو می باشد.

به گزارش مشرق،  خیابان تورسکایای مسکو پنجمین خیابان گران جهان است. قیمت اجاره هر فوت مربع از زمینهای این خیابان نیز به بیش از 500 دلار می رسد. اکثر فروشگاه‌های لوکس و مجلل مسکو در این خیابان وجود دارد.
 
گردشگران زیادی از آنجا دیدن می کنند. و جاذبه های فراوانی دارد.از جمله: کاخ ها و خانه های مجلل، کلیساها، مجسمه ها و فروشگاه های لوکس.
 
{$sepehr_album_43516}
 منبع: vostokphotos.ru

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بهمن ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    نظم و ترتیب و رعایت قانون رو ببین!!! خدای من.... چقدر با فرهنگند و متمدن ملتهایی که ساده ترین و بدیهی ترین اصول تمدن مثل رانندگی بین خطوط خیابانها و رعایت حق تقدم، راهنما زدن، توقف کامل برای عابر و غیره رو رعایت می کنند... من همیشه گفتم ملتی پیشرفت نمی کنه مگر اینکه مردمش نظم و قانون رو رعایت کنند... به زبان ساده اگر دیدید در کشوری رانندگان از بین خطوط (لاین) منظم حرکت نمی کنند بدونید ملتی با فرهنگ پایین هست و تا وقتی همچین حرکتی بدین سادگی رعایت نشه توسط همه اون ملت پیشرفت نمیکنه... جالبه حتی در چین و روسیه و مشورهای خلیج فارس هم رانندگان از بین خطوط بشکل منظم رانندگی می کنند اما در ایران نه!! ما اینهمه ادعای تمدن و فرهنگ داریم!! مردم بیدار شید... هر کدوم از ما باید از امروز به نوبه خودش بین خطوط رانندگی کنه... تا بلکه بقیه هم یاد بگیرند جالبه فقط هند و پاکستانی ها و آفریقایی ها مثل ما ایرانیها بی نظم و هر تو هر دانندگی می کنند... باید تک تک ما ایرانیها از خودمون سوال کنیم... آیا من ایرانی با فرهنگ و تمدنی که ادعاش رو دارم باید اینطوری وحشیانه و مثل جنگل رانندگی کنم؟؟؟؟ # من بین خطوط رانندگی می کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس