کد خبر 590108
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

تنها چند ماه پس از انتشار گزارش‌های اولیه در مورد یک نسخه هیدروژنی از کلاس GLC، اینک مرسدس‌بنز رسماً تأیید کرده که یک نسخه تولیدی با این نوع پیشرانه برای سال بعد در نظر خواهد گرفت. GLC F-Cell که نمونه اولیه آن در مراسم ویژه برند با عنوان «راهی به سوی آینده» در اشتوتگارت رونمایی شده، اولین خودروی با پیل سوختی در دنیا خواهد بود که از یک دامنه رانندگی کاربردی تمام‌الکتریکی برخوردار می‌شود؛ موضوعی که بیشتر به قابلیت‌های سیستم پلاگین در شارژ بسته باتری‌های لیتیومی برمی‌گردد و انرژی لازم را برای طی مسافتی در حدود ۴۸ کیلومتر فراهم می‌کند.

{$sepehr_album_41410}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رسول ایران ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    هیدروژن ، هیچوقت بعنوان سوخت واقعی خودرو فراگیر نمیشه...... از بس دنگ و فنگ داره ، از فشار زیاد جایگاه ها و کمبود جایگاهش تا فشار خیلی زیاد مخزن نگهداریش تو خودرو و بی اثر شدنش بعد چند روز که تو مخزن موند..... این حرکتای هیدروژنی که خودرو سازا میزنن بیشتر جنبه تبلیغ محیط زیستی و هوای پاک داره... دوستای عزیزم با توجه به پیشرفت های زیاد تو بحث باطری های قابل شارژ و سوپر خازن ها ، این نکته رو میرسونه که واقعیت جهان خودرو سازی اینه که همه ی وسایل نقلیه. ((((( برقی ))))) خواهند شد..... این خط و این نشون تا اون روز ...........
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    48 کیلومتر؟ برو کشکتو بساب مرسدس. همین الان تسلا 500 کیلومتر میره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس