کد خبر 561518
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵

شرکت هوندا اتومبیل آکورد هیبریدی را به‌روزرسانی کرد. مدل ۲۰۱۷ این اتومبیل سوخت کمتری مصرف می‌کند و از فناوری‌های بیشتری بهره می‌برد.

به گزارش مشرق، هوندا آکورد هیبریدی (Honda Accord Hybrid) پس از یک سال وقفه، با قابلیت مصرف سوخت کمتر و فناوری‌های بیشتری که از سایر اتومبیل‌های اصلاح شده خط تولید آکورد برداشته است، بازگشت. همچنین این اتومبیل توزیع بهتری نسبت به مدل قبلی خواهد داشت که بازخورد خوبی داشت؛ اما تعداد زیادی تولید نشد.

مدل ۲۰۱۷ هوندا آکورد هیبریدی در حالت ترکیبی به ازای هر گالن سوخت، ۴۸ مایل مسافت طی می‌کند. طبق گفته شرکت هوندا، این ارقام بر اساس یک روش تست جدید و سخت‌تر که سازمان محافظت از محیط زیست آمریکا امسال برای مدل‌ ۲۰۱۷ این اتومبیل معرفی خواهد کرد، به دست آمده‌اند. بر اساس قوانین جدید، این اتومبیل با یک گالن سوخت در حال ترکیبی ۱ مایل، در شهر ۱ مایل و در بزرگراه ۱ مایل بیشتر از مدل قبلی آکورد هیبریدی مسافت طی می‌کند.

توان کل خروجی ۲۱۲ اسب بخار است که نسبت به مدل قبلی ۱۶ اسب بخار افزایش یافته است. همچنین به‌کارگیری یک باتری لیتیوم-یونی کوچک‌تر نیز باعث افزایش حجم مخزن سوخت می‌شود که حالا به ۱۳.۵ فوت مکعب رسیده است. استایل این اتومبیل نیز تغییرات کوچکی داشته از جمله یک گریل جدید. اجزای مختص نسخه هیبریدی عبارتند از چرخ‌های ویژه، کاپوتی نسبتاً متفاوت و نورپردازی ال‌ای‌دی به رنگ آبی.

در داخل مدل ۲۰۱۷ آکورد هیبریدی فناوری‌های بیشتری وجود دارد. این اتومبیل به یک سیستم صفحه‌نمایش صوتی مجهز است که با کارپلی اپل و اندروید اتو سازگار است. همچنین یک دوربین دید عقب با زاویه باز، استارت موتور از راه دور و مجموعه قابلیت‌های ایمنی هوندا سنسینگ در این اتومبیل ارائه می‌شود. هوندا سنسینگ شامل ترمز خودکار، دستیار حفظ لاین، هشدار خروج از لاین، کروز کنترل انعطاف‌پذیر، کاهش خروج از جاده و هشدار تصادف در جلو می‌شود.

{$sepehr_album_39038}
footofan

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    0 0
    فتوشاپه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس