کد خبر 555525
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

شاید تمام افراد نتوانند در طول زندگی خود به تمام نقاط زمین سفر کنند و آن‌ها را از نزدیک ببینند؛ اما در دنیای مجازی می‌توان به راحتی به تمام مناطق جهان سفر کرد و با فرهنگ کشورهای مختلف آشنا شد.

به گزارش مشرق، جمهوری کره جنوبی که به اختصار کره خوانده می‌شود یکی از کشورهای آسیای شرقی است که در نیمه جنوبی شبه‌جزیره کره واقع شده است.

شهر سئول پایتخت کره جنوبی میزبان بالغ بر 10 میلیون نفر از جمعیت 66 میلیونی این کشور می‌باشد. زبان کره‌ای (هانگول) می‌باشد که توسط پادشاه چوسان اختراع گردید و دارای 28 الفبا می‌باشد.

در حدود 43 درصد از مردم کره جنوبی فاقد اعتقادات دینی و مذهبی هستند. از 57 درصد دیگر، 31 درصد مسیحی، 24 درصد بودایی، 2درصد پیروان کنفسیوس و 1درصد دارای سایر مذاهب می‌باشند.30 تا 35 هزار نفر از مردم این کشور (عمدتا مهاجر) مسلمان هستند.

{$sepehr_album_38444}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 1
    اينها هم مثل اينكه وضع بهتري از شمالي ها ندارند !
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 1
    کره جنوبی به اختصار کره خوانده نمی شود بلکه کره جنوبی داریم و کره شمالی که دو کشور جدا هستند اما آمریکا چون کره شمالی را به رسمیت نمی شناسد طبیعتا یک کره هم بیشتر نمی شناسد که آن همان کره جنوبی است. به همین خاطر آمریکا از لفظ مطلق کره استفاده می کند که منظورش همان کره شمالی هست مگر اینکه بخواهد آن قطعه شمالی را منظور داشته باشد که آنگاه می گوید کره شمالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس