کد خبر 523314
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹

در حالیکه ده ماه از حملات هوایی رژیم سعودی به یمن می‌گذرد به تازگی گزارشاتی از استفاده این رژیم از بمب‌های خوشه‌ای علیه این کشور منتشر شده است.

به گزارش مشرق؛ هیئت اعزامی سازمان ملل به یمن هفته گذشته اعلام کردند 29 تکه از بمب های خوشه‌ای که رژیم سعودی در این کشور به کار برده است را در روستای "العدیر" کشف کرده‌اند. بمب های خوشه ای به دلیل انتشار بی هدف قطعاتش، معمولا تلفات غیرنظامی فراوان برجا می‌گذارد.

این در حالی است که شمار قربانیان تجاوز رژیم سعودی به یمن به 7 هزار و 411 کشته رسیده است. مرکز حقوق بشر سازمان ملل ضمن اعلام این آمار تاکید کرده است که 1725 نفر از این کشته شدگان کودک هستند.

رژیم سعودی که از 10 ماه قبل حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرده، مناطق مسکونی و زیرساخت‌های شهری این کشور را هدف حملات قرار داده است. نظام آل سعود همچنین برای افزایش فشارها بر مردم یمن، این کشور را کاملا تحت محاصره قرار داده است.

در همین حال نشریه "آتلانتیک" در گزارشی مصور جنگ ده ماه گذشته دراین کشور را به تصویر کشیده است. در این گزارش آنچه در ده ماه گذشته از هواپیماها و توپخانه رژیم سعودی بر سر یمن آمده را می‌توان مشاهده کرد.

{$sepehr_album_35628}

منبع: فرادید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    0 0
    یکی بود یکی نبود !!! لعنت الله علی آل سعود
  • میلاد ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    0 0
    ببخشیدا ولی عربستان، به قول ما ایرانی های "هنوز جای سفت ..." اگه دست برقضا غلط اضافی بکنه و امام خامنه ای فقط اشاره کنن : تکاوران نیروی زمینی ارتش ایران، سپاه قدس ایران و همچنین موشکهای رعدآسای ایران جای کوچکترین تحرکی رو به سران ریاض نمیدن.
  • ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    جناب میلاد خان این گوی واین میدان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس