مسافران شماره 7911 هواپیمایی کاسپین به دلیل تاخیر 9 ساعته در انجام این پرواز هم‌اکنون در فرودگاه امام خمینی حاضر به پیاده شدن از هواپیما نیستند و خواستار دریافت خسارت این تاخیر هستند.

به گزارش مشرق، یکی از مسافران پرواز شماره 7911 هواپیمایی کاسپین با ارسال تصاویری از معطلی 9 ساعته مسافران در فرودگاه نجف و همچنین فیلمی از اقدام اعتراضی مسافران بعد از رسیدن به فرودگاه امام (ره) تهران، اظهار کرد: قرار بود ساعت 23 دیشب پرواز نجف - تهران کاسپین به شماره 7911 انجام شود اما با حدود 9 ساعت تاخیر 7:30 امروز فرودگاه نجف را به مقصد تهران ترک کرد.
وی با بیان اینکه از ساعت 23 دیشب تا ساعت 7:30 صبح امروز هیچ خدماتی به زائران در فرودگاه نجف ارائه نشد افزود: در این مدت نه از مسافران پذیرایی به عمل آمد نه اینکه مسئولان هواپیمایی کاسپین حاضر به پاسخگویی بودند.
وی با بیان اینکه حدود یک ساعت است که هواپیما در فرودگاه امام خمینی به زمین نشسته است بیان کرد: مسافران این پرواز حاضر به پیاده شدن از هواپیما نیستند و خواستار دریافت خسارت تاخیر 9 ساعته هستند.
این مسافر یادآور شد: شب گذشته مسافران این پرواز بدون هیچ امکاناتی در سرمای فرودگاه نجف روی زمین خوابیدند.
{$sepehr_album_34066}

{$sepehr_media_1277095_400_300}

تصاویر ارسالی از علی قنبرلو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • يك ايراني ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    كجاست گوش شنوا فقط بليط ها را گران مي كنند خدمات دهي افتضاح است . لطفا پيگيري شود. تا چه وقت بايد به اين شركت هاي هواپيمايي به مردم ظلم كنند.
  • yar ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    2 0
    بگید چه بلایی سر ما در برگشت درمهران افتاد زن هاگریه می کردن بچه ها از سرما بی تاب بودن.هیچی به جز بی برنامگی با این همه ادعا ندیدیم
  • ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    از مرز شلمچه برید یا با کشتی برید کلی هم خوش می گذره
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    وضعیت فرودگاه نجف فضای امنیتی داشت .مردم و از تاکسی ها پیاده کرده و ماشینا و مردمو جداگانه تفتیش میگردن تفتیشهای متعدد، ازدحام، تاخیر طولانی و بداخلاقی ماموران همه را کلافه کرده بود
  • ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    بنازم به قدرت شعارسازی آنی ایرانیان!!!!
  • ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    فیلمن خودشون
  • افشین تهران ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    0 0
    در برنامه تلویزیونی یکی از مسئولین میگفت که شرکتهای هوایی دارن ضرر پس میدن!!!!!انوقت یکی از نماینده ها گفت که امتیاز این شرکتها فقط 30میلیارد تومان معامله میشه .اگه اینها دارن ضرر میدن پس برای مجوز شکتی که ضرر داره پس میده 30میلیارد قیمت گذاری رو پرداخت میکنن؟؟؟بنزین ماشین من لیتری 1000تومان هست اما بنزین هواپیما 300بوده و تازگی مثل اینکه شده 600تومان که پول اونم به شرکت نفت ندادن و حدود1000میلیارد بدهی دارن انوقت ضرر هم میکنن!!!!!؟؟؟این مردم کار خوبی کردن بقیه هم اگه همین کار رو بکنن این شرکتها مجبور هستند که درست رفتار کنند و با ابروی دولت و کشور بازی نکنن.
  • منتقد ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    بی برنامگی تخصص اینهاست ! ببین آخر سال مسافرا دم عیدی تو ترمینال عذاب میدن که نگو من 1 بار ماشین نبردم خواستم با اتوبوس برگردم با اینکه قول دادن مشکلی نیست بعد جلو چششون گرون فروشی میکردن و کاری نمیتونستن بکنن تازه رئیس تعاونی هم شاکی بود چرا به راننده من تهمت زدی منم اون مردک رو بردم پیش بازرسی که دیده بود قضیه رو دهنشو بست ! اما کاری باهاش نکردن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس