کد خبر 482599
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

کمپانی خودروسازی اُپل از محصول جدید مسابقه‌ای خود "آسترا TCR" رونمایی کرد.

به گزارش مشرق،از نظر طراحی به جرات می‌توان گفت که این نسخه از اپل آسترا تنها از پلتفرم و شاسی نسخه استانارد و کمی خوشبینانه‌تر، از چراغ‌های مدل استاندارد استفاده کرده است، ولی سایر نقاط این خودرو از جمله بدنه آن از نو طراحی شده و جبهه‌ای جدید و مطابق با خودروهای اسپرت و مسابقه‌ای به خود گرفته است.

اگر به دو تصویری که از نمای جلو و نمای عقب این خودرو منتشر شده دقت کنید، خواهید دید که مجموعه سپر به طور کامل تغییر پیدا کرده و ورودی‌های هوای روی آن بسیار بزرگ‌تر از قبل شده است و حجم گلگیرهای روی چرخ‌ها هم به نسبت بزرگ‌تر شده‌اند تا افزایش اندازه رینگ و لاستیک‌های پهن مخصوص مسابقات را جبران کنند. علاوه بر این‌ها، کاپوت روی موتور هم از نو طراحی شده و همانطور که می‌بینید، طراحی گودی شکلی به خود گرفته که در ابتدای آن چندین ورودی هوا قالب گیری شده است. در عقب نیز همگام با طراحی جلویی خودرو، تغییرات زیادی اعمال شده و همانطور که ملاحظه می‌کنید، از یک اسپویلر بزرگ ثابت سقفی در انتهای سقف، سپری جدید و حجیم، چراغ‌های تیره‌تر و در آخر هم از خروجی‌های دوبل اگزوز استفاده شده است.

از لحاظ مشخصات فنی هم شرکت سازنده اطلاعاتی را منتشر کرده که گویای استفاده از یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر با حداکثر قدرت 330 اسب بخاری و گشتاور 410 نیوتن متری در محدوده قدرتی این محصول است.

{$sepehr_album_32095}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس