«بهجت انقلاب» به مدت 54 دقیقه، مستند بلندی است که بُعد دیگری از شخصیت آیت الله بهجت را برای مخاطب بازگو می کند و بیننده را با زوایای کمتر گفته این عالم ربانی آشنا می کند. عارفی که حتی در قبال کنفرانس برلین بی تفاوت نبود.

به گزارش مشرق، مستند «بهجت انقلاب» به کارگردانی حسین فرقدان و تهیه کنندگی زهرا صفدری منتشر شد. این مستند روایتی از زندگی سیاسی عالم بزرگ، آیت الله العظمی محمدتقی بهجت است.
 
«بهجت انقلاب» به مدت 54 دقیقه، مستند بلندی است که بُعد دیگری از شخصیت آیت الله بهجت را برای مخاطب بازگو می کند و بیننده را با زوایای کمتر گفته این عالم ربانی آشنا می کند. عارفی که حتی در قبال کنفرانس برلین بی تفاوت نبود. فقیهی که در جنگ سی و سه روزه، از حزب الله لبنان غافل نماند. مرجعی که برای انتخابات پیام دارد و برای خطراتش هشدار و... . روایت اصلی مستند، روایت‌ ارتباط آیت الله بهجت و انقلاب اسلامی است. این ارتباط قبل و بعد از وقوع انقلاب اسلامی را شامل می‌شود.
 
مستند «بهجت انقلاب» نخستین تجربه بلند حسین فرقدان است که پیش از این در پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار به نمایش درآمد و توانست لوح افتخار بخش مستند تاریخ معاصر ایران و فتنه 88 را کسب کند. عرضه عمومی این مستند اکنون در فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی «سینمامارکت» آغاز شده است و مخاطبان می توانند با مراجعه این به فروشگاه به آدرس http://cinemamarket.ir جهت خرید آن اقدام کنند.

{$sepehr_media_1177522_400_300}


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    این فایل دانلودیتون عالیه. در تمام تاریخ فعالیت بخش دانلودی های مشرق این فایل منحصر به فرده. آفرین به مشرق نیوز به خاطر این کار فوق العاده
  • ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    با تشکر.. صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس