کد خبر 466248
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰

کادر مدیریت وهابی مسجدالحرام که دوربین‌های مداربسته پخش زنده در اختیار آنان است، از نشان‌دادن بخش‌های تخریب‌شده حرم امن الهی خودداری می‌کنند.

گروه فیلم و عکس مشرق - به کعبه، خانه خدا، بیت الله الحرام، بیت العتیق و مسجد الحرام نیز می‌گویند. دلیل نامگذاری کعبه به بیت الحرام این است که خداوند ورود مشرکان را به این مکان مقدس حرام و ممنوع فرموده‌ است. بیت الله الحرام در شهر مکه قرار دارد و در تاریخ، مورد احترام همگان بوده‌است.

اما از دیروز در پی حادثه دلخراش سقوط یک جرثقیل بر روی حجاج بیت‌الله الحرام و کشته شدن 108 تن از حاجیان و مجروحیت ده ها تن دیگر، مخاطبان رسانه‌ها به دنبال کسب اخبار لحظه به لحظه از موضوع هستند.

در این راستا، مشرق، لینک پخش زنده مسجدالحرام را برای مشاهده مستقیم این مکان مقدس در پنجره زیر به نمایش درآورده است؛ هرچند کادر مدیریت وهابی مسجدالحرام که دوربین‌های مداربسته پخش زنده در اختیار آنان است، از نشان‌دادن بخش‌های تخریب‌شده حرم امن الهی خودداری می‌کنند.

برای دیدن این صفحات، در صورت استفاده از مرورگر موزیلا فایرفاکس یا غیره، باید افزونه یا پلاگین فلش‌پلیر را نصب کنید.

برای تماشای زنده مسجدالحرام، روی عکس زیر کلیک کنید (پس از بازشدن صفحه نمایش، کلید Skip را در گوشه سمت راست پایین پنجره کلیک کنید تا به پخش زنده منتقل شوید):

پخش زنده مسجدالحرام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ahmad ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    اینای که کشته شدن در راه الله هزاران ثواب بهشون برسه خدا ببرشون بهشت بر همه شهیدان مبارک باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس