کد خبر 461936
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

تصویری از کمک کردن شیخ حسین انصاریان در امور منزل و شستن ظرف توسط ایشان را مشاهده می‌کنید.

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام منتسب به حجت‌الاسلام حسین انصاریان تصویری از ظرف شستن این استاد اخلاق کشورمان را مننتشر کرد.

همچنین در این مطلب آمده است: «خوشا به حال آنهایى که در تمام جریانات زندگى، به یکدیگر مهر می ‏ورزند.خوشا به حال خانمى که در تمام جریانات زندگى، به شوهر محبت می ‏ورزد و خوشا به حال شوهرى که در تمام جریانات زندگى، به همسرش محبت می ‏کند.

خیلى از جریانات پیش می ‏آید که زن باید مواظب باشد و اگر سزاوار است، حق را به جانب همسر بدهد. مرد هم همین طور است. محیط خانه براى زن و شوهر باید محیط عشق محبت و گذشت باش»

عکس/ظرف شستن شیخ حسین انصاریان

منبع: جهان نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سيد ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    0 0
    خداوند وجود اين عالم رباني و معلمي كه به ما عشق به حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام و بكاء بر مصائبش را آموخت از جميع بليات و آفات ارضي و سمائي حفظ كناد....آمين.
  • حمید ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    0 0
    خوش به حال مردان و زنانی که در همان اوایل زندگی معنا و مفهوم زندگی مشترک را می فهمند و در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی میکنند. حاصل بیش از ده سال زندگی مشترک من بدرفتاری 9 سال با همسرم است که برای همیشه شرمنده اش هستم... هرچند او با مهربانی و لطف از اشتباهات من گذشته است. بارها از او عذرخواهی کردم، اما وجدانم هنوز راحت نیست... فراموش نکنیم که اسلام دین محبت، برابری و مساوات و عدل است...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس