کد خبر 450096
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

یک ماه از بسته شدن آب زاینده رود می‌گذرد، بستر رودخانه در برخی قسمت‌ها به طور کامل خشک شده و در برخی قسمت‌ها هنوز اندک آبی دارد. در این میان هزاران قطعه ماهی‌ در حال از دست دادن زیستگاه خود هستند و نفس‌های آخر را می‌کشند.

{$sepehr_album_29436}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • دانشجوارشدايمنولوژی ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    نخوربچه مریض میشی این ماهی منبع الودگی بالاخص بیماری انگلی هست
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    هرچند درج نمیکنید ولی مینویسم وقتی اصفهان با استفاده از رانتهای بدست امده بیشترین صنایع را در یک استان و شهر کویر مستقر کرد و برای جبران کم ابی صنایع و کشاورزیش دست اندازی به منابع ابی سایر استانها خصوصا خوزستان را شروع کرد باید همچو روزهائی را هم در نظر میگرفت . الان از کارون جسدی بیشتر باقی نمانده جسدی که آهرین قطرات آبش هم چشم طمع استان اصفهان بدنبال آن است
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    بي اطلاع سخن راندي اصفهان خودش دارد براي آب له له ميزند تازه گير به اصفهان دادي برويد ببينيد آب كارون كجا ميرود درسرچشمه آن ودرپايين دست.
  • ایرانی ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    خجالت بکشید و حرف های بی اساس یک مشت ضد انقلاب که مطمئن باشید نظر خیر روی ایران ندارند را تکرار نکنید. اصفهان از روز های کهن دارای منابع اقتصادی زیادی بوده و ربطی به رانت نداره!در ضمن ساخت بعضی تاسیسات در اصفهان مثل فولاد مبارکه نه به خاطر رانت بلکه به دلیل موقعیت جغرافیایی اصفهان که مرکز ایران هست و از لحاظ امنیتی دارای امنیت بسیار زیادی مخصوصا در خطر دشمن خارجی هست ساخته شده. دست اندازی به منابع آبی خوزستان؟واقعا خنده دار هست میزان بسیار زیادی از آب زاینده رود داره به شهر های دور و نزدیک کشور و خارج از استان اصفهان میره اونوقت به خاطر تونل کوهرنگی که هنوز افتتاح نشده چه دروغ هایی بعضی میسازند! در ضمن ضمن آب کوهرنگ مال سرچشمه ی یکسان کارون و زاینده رود یعنی کوه های استان چهارمحال هست و هیچ ارتباطی به خوزستان ندارد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس