کد خبر 398422
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶

رمضان رستمي سال 1359 در يك خانواده 10 نفره در شهرستان قائن به دنيا آمد ، او در همان دوران كودكي به كشاورزي علاقه نشان مي داد و همين امر باعث شد تحصيلات خود تا مقطع كارداني در رشته مكانيزاسيون كشاورزي در دانشكده فني نيشابور ادامه دهد و در سال 1383 فارغ التحصيل اين رشته شد .

رمضان رستمي سال 1381 ازدواج كرد و ثمره ازدواجش دو فرزند پسر و دختر بود . اين فعال عرصه اقتصاد مقاومتي سال 1386 مسئول بخش كشاورزي گلخانه هاي شهرستان بيرجند شد و در همان سال گلخانه اي در حياط منزل خود به وسعت 3 متر مربع احداث كرد كه در سال هاي آينده با مشاوره و تسهيلات سازمان بسيج سازندگي و با استفاده از پشت بام و حياط خانه آن را تا 100 متر مربع افزايش داد . آقاي رستمي هم اكنون به كمك همسر و فرزندان در گلخانه منزل مشغول به كاشت انواع سبزيجات ،گل ، سيفيجات و گياهان داروي است كه علاوه بر برطرف كردن نيازهاي خانواده ،نيازهاي شهرستان خود را در اين زمينه تا حدودي برطرف كرده است.
{$sepehr_album_24362}
منبع:sazandegi.ir

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    خدا برکت کارشو زیاد کنه
  • فاطمه ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    چه زيبا وجالب
  • از مشهد ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    با همت و قانع وزحمتکش.
  • ashraf ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    افرین به این همت و اراده که این روزا کم پیدا میشه
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    0 0
    همینطور که می دانید استفاده از سموم در اینگونه گلخانه ها برای سود بیشتر رایج شده و محصولی چند برابر را عرضه می کند اما چه فایده؟؟؟؟؟ 1- عامل بسیاری از امراض به خصوص سرطانها و حتی کبد چرب از طریق نیتراتها و سموم به وجود می آید. 2- این کشاورز (البته نسبت به ایشان پیش داوری ندارم) اگر از این طریق درآمدزایی می کند بدون شک نانی را که سر سفره زن و بچه اش می گذارد حرام است و تمامی اعمال خوب او به این نحو ارزش اخلاقی ندارد زیرا که پول حرام مثل خون در زندگی او جریان دارد. امیدوارم این کشاورز عزیز به ارگانیک کردن محصولاتش همت داشته باشد. 3- شاید شخصی بگوید که اگر بخواهیم حلال گونه پیش برویم مثلا ارگانیک محصولات را عرضه کنیم خرجش به دخلش جور نیاد یا اینکه زود پیشرفت نکنیم اما باید گفت که باور یک مومن این است که خداوند رزاق است و روزی ما را می دهد وقتی خداوند حسن نیت ما را ببیند هرچند درآمد کمی را به دست بیاریم ولی روزی با برکت عنایت خواهد کرد. به نظر من اگر همه مردم قیامت را مد نظر بگیرند دنیای بدون فریبی خواهیم داشت 4- اصلا از ما بزرگترها بگذریم ولی به اون طفل های معصوم بنگریم که در دنیای بی ریا گرفتار خودخواهی ما می شوند دلم آتش می شود و می سوزد وقتی میبینم کودک معصومی به خاطر سود بیشتر ما گرفتار مریضی های ناعلاج و یا صعب العلاج شده است. واقعا پاسخ خدا را چی می خواهیم بدهیم. 5- اروپایی ها خیلی وقته که متوجه این موضوع شدند و به سمت ارگانیک بودن محصولات غذایی رفتند من نمی دانم چه وقت منتظر یک حرکت باشیم؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس