اینجور که معلومه اوضاع امنیتی و اخلاقی کرج خیلی خرابتر از بقیه شهرهاست، اگه این مجازاتها زودتر و قاطع تر انجام میشد الان شاهد این همه زورگیری، تجاوز به عنف و قتل نبودیم
این بدبخت اول مقصر اصلی نیست.مقصر کسی که خودشو تو خیبان شهر به نمایش می زاره.تا باعث بشه این گونه افراد بهشون تجاوز کنن.ای کاش اسلام قانونی داشت تا این زنان خیابانی رو محکوم کنه
واقعا اینگونه مجازات هالازمه وهر کسی منفی میده یک لحظه فکر کنه به سر خانواده خودش امده به یک بار اعدام راضی میشه این ملعونها انگل های اجتماع هستن وحق زندگی ندارند
کرج یکی از ناامن ترین شهر های ایران هست.
شما مسافر باشی و پلاک ماشینت توی کرج غریب باشه، کافیه دو دقیقه از ماشینت دور شی.
سرم اومده میگم. اونم نه یه بار ، هردو بار.
شلاق کمترین چیزیه برای کسی که متجاوز به عنفه باید بجای شلاق بندازن تویه دیگ روغن داغ بعد اعدام کنند اونهایی هم که دلسوزی میکنند دور از جانشان فقط یک لحظه فکر کنند این به ناموس خودشان خدای نکرده زبانم لال دست درازی کرده اونوقت بازم دلسوزی میکنند
"یارو" راست میگه
مگه گفت اعدامش نکنین که بحث از ناموس و امنیت رو مطرح میکنین
گفت بدون شلاق اعدامش کنین
خب راست میگه
دیگه نهایتش همون اعدام بود که براش بریدن
شلاق نمیزدن و یک ضرب کارو تموم میکردن
والا
بله
اما قصاص اسم حکم الهی است که موضوع ان قتل است
این بابا رو بخاطر قتل نمیکشند پس اسم این مجازات قصاص نیست
شما این آیه رو می نوشتی :
الزانیة و الزانی فاجلدوا کل واحد منهما مئة مرة
ولیشهد عذابهما طائفة من المومنین
2/نور
طبق گزارشات قربانیان تجاوز این شخص دختران مدرسه ای بودن...
به نظرت میشه به یه دانش آموز گفت زن خیابانی؟
فکر میکنی قاضی نمیدونه که جرم چه زمانی زنا و چه زمانی تجاوز به عنفه؟
حسین راست میگه!
طرف تو راه مدرسه جلوی دخترا رو میگرفته و به زور میبردتشون میبردتشون توی خونه و بعد از آزار و اذیت جنسی ولشون میکرده...
به خدا اگه کسی با خواهرم چنین کاری کنه، تا مجازات نشه آروم نمیشم...
اسلام قانون داره، قانونش اینه اگه زلیخا هم جلوتون اومد چشمتون رو درویش کنین....نه اینکه زنی که در خیابان رد می شود را بدکار ببینید. اگر روزی زنان ایرانی شهادت بدهند معلوم می شود که چگونه اکثریت آنها از مردان خیابان یا مغازه دار حرف بی ربط شنیده اند ...متاسفانه مردها همه را اینگونه می بینند
خود خدا در سوره نور آیه 2 گفته باید عذاب انسان زناکار را طایفه ای مشاهده کرده و در ادامه اش گفته (لا تاخذکم بهما رافه) در این مورد دلسوزی جایز نیست
دیگه از خدا مهربونتر که نداریم ولی تو اینجا گفته حق دلسوزی برای اینا رو ندارید . بعضی مسایل جزء حدود و خط قرمز هستند اگه اسلام شل بیاد عواقب بدی داره
اتفاقا گاهی لازمه در ملا عام انجام بشه تا جنبه بازدارندگی داشته باشه به همین دلیل قرآن کریم میفرماید گروهی بر این امر شاهد باشند و نسبت به اینها دلسوزی نکنید
مربوط به حکم الهیه
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
[اين] سورهاى است كه آن را نازل و آن را فرض گردانيديم و در آن آياتى روشن فرو فرستاديم باشد كه شما پند پذيريد (۱)
سُورَةٌ أَنزَلْنَاهَا وَفَرَضْنَاهَا وَأَنزَلْنَا فِيهَا آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ لَّعَلَّكُمْ تَذَكَّرُونَ ﴿۱﴾
به هر زن زناكار و مرد زناكارى صد تازيانه بزنيد و اگر به خدا و روز بازپسين ايمان داريد در [كار] دين خدا نسبت به آن دو دلسوزى نكنيد و بايد گروهى از مؤمنان در كيفر آن دو حضور يابند (۲)
الزَّانِيَةُ وَالزَّانِي فَاجْلِدُوا كُلَّ وَاحِدٍ مِّنْهُمَا مِئَةَ جَلْدَةٍ وَلَا تَأْخُذْكُم بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَلْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَائِفَةٌ مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ ﴿۲﴾
مرد زناكار جز زن زناكار يا مشرك را به همسرى نگيرد و زن زناكار جز مرد زناكار يا مشرك را به زنى نگيرد و بر مؤمنان اين [امر] حرام گرديده است (۳)
الزَّانِي لَا يَنكِحُ إلَّا زَانِيَةً أَوْ مُشْرِكَةً وَالزَّانِيَةُ لَا يَنكِحُهَا إِلَّا زَانٍ أَوْ مُشْرِكٌ وَحُرِّمَ ذَلِكَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ ﴿۳﴾
و كسانى كه نسبت زنا به زنان شوهردار مىدهند سپس چهار گواه نمىآورند هشتاد تازيانه به آنان بزنيد و هيچگاه شهادتى از آنها نپذيريد و اينانند كه خود فاسقند (۴)
وَالَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ ثُمَّ لَمْ يَأْتُوا بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاء فَاجْلِدُوهُمْ ثَمَانِينَ جَلْدَةً وَلَا تَقْبَلُوا لَهُمْ شَهَادَةً أَبَدًا وَأُوْلَئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ ﴿۴﴾
مگر كسانى كه بعد از آن [بهتان] توبه كرده و به صلاح آمده باشند كه خدا البته آمرزنده مهربان است (۵)
إِلَّا الَّذِينَ تَابُوا مِن بَعْدِ ذَلِكَ وَأَصْلَحُوا فَإِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿۵﴾
و كسانى كه به همسران خود نسبت زنا مىدهند و جز خودشان گواهانى [ديگر] ندارند هر يك از آنان [بايد] چهار بار به خدا سوگند ياد كند كه او قطعا از راستگويان است (۶)
وَالَّذِينَ يَرْمُونَ أَزْوَاجَهُمْ وَلَمْ يَكُن لَّهُمْ شُهَدَاء إِلَّا أَنفُسُهُمْ فَشَهَادَةُ أَحَدِهِمْ أَرْبَعُ شَهَادَاتٍ بِاللَّهِ إِنَّهُ لَمِنَ الصَّادِقِينَ ﴿۶﴾
و [گواهى در دفعه] پنجم اين است كه [شوهر بگويد] لعنتخدا بر او باد اگر از دروغگويان باشد (۷)
وَالْخَامِسَةُ أَنَّ لَعْنَتَ اللَّهِ عَلَيْهِ إِن كَانَ مِنَ الْكَاذِبِينَ وَيَدْرَأُ ﴿۷﴾
و از [زن] كيفر ساقط مىشود در صورتى كه چهار بار به خدا سوگند ياد كند كه [شوهر] او جدا از دروغگويان است (۸)
عَنْهَا الْعَذَابَ أَنْ تَشْهَدَ أَرْبَعَ شَهَادَاتٍ بِاللَّهِ إِنَّهُ لَمِنَ الْكَاذِبِينَ ﴿۸﴾
و [گواهى] پنجم آنكه خشم خدا بر او باد اگر [شوهرش] از راستگويان باشد (۹)
وَالْخَامِسَةَ أَنَّ غَضَبَ اللَّهِ عَلَيْهَا إِن كَانَ مِنَ الصَّادِقِينَ ﴿۹﴾
و اگر فضل و رحمتخدا بر شما نبود و اينكه خدا توبهپذير سنجيدهكار است [رسوا مىشديد] (۱۰)
وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ وَأَنَّ اللَّهَ تَوَّابٌ حَكِيمٌ ﴿۱۰﴾