برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۱
    5 12
    یعنی پرتاب موشک اینقدر ذوق داره که این ۳ نفر بالا و پایین پریدن؟!! بخدا جنگ چیز خوبی نیست بهشون بگین ذوق مرگ نشن یه وقت!!
    • سلنا IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۲
      2 0
      کاربر «» چه درک و فهم سطحی و ضعیفی از جنگ دارید؟ حمایت نمی کنید لطفا نمک به زخم مردم نزنید. وطن پرستی خود ایمان است.
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۲
      2 0
      نابودی دشمنان ایران و اسلامی خیلی خیلی خیلی ذوق داره
  • IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۲
    3 0
    بیشعور ساعت ۲۰:۵۵ خاک بر سرت همین موشک داره میخوره تو سر اربابانت و عرضه ندارند با صد موشک این رو بزنند. جنگ چیز خوبی نیست اما نکشتن گرگ و شغال متجاوز عین خریته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس