کد خبر 1417491
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲
مسجد شیخ لطف‌الله

از مسجدهای تاریخی و شناخته شده شهر اصفهان، در ضلع شرقی میدان نقش جهان است که در دوران صفوی ساخته شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    7 6
    این معماری دیدنی احتمالا ظرف 5 سال آینده به دلیل فرونشست فرو خواهد ریخت. متاسفانه نرخ فرونشست در مرکز اصفهان به 15 سانتیمتر رسیده . دلیل این فرونشست را میدانید پیست ؟ تخلیه آبخوان 12 میلیارد متر مکعبی دشست برخوار . دلیل تخلیه آبخوان را می دانید ؟ خشکی زاینده رود. حالا دلیل خشکی زاینده رود چیست ؟ دلیل اصلی آن مدیریت محلی به جای مدیریت منطقه ای که باعث برادشت بیش از 600 میلیون متر مکعب آب در سال از طرف استان بالا دست توسط بیش از 1220 آببند در همان استان شده است. و البته حضور صنایع آب بر در اصفهان و طرح های انتقال آب به یزد و کاشان و ... در حالی که همه ایران در تابستان با سیل مواجه شد آب این سیلاب ها به اصفهان نرسید و هیچ کسی سوال نکرد چرا این اتافق افتاد. دلیلش همان است که آن نماینده به رئیس جمهور گفت " مگر می شود آب از مقابل چشمان رد شوذ و برداشت نکنیم" و یا آنکه گفت "به اندازه نیازمان برداشت می کنیم هرچه ماند برای اصفهان" و یا دیگری که گفت "فرونشست در اصفهان چه ارتباطی به ما دارد." خلاصه آنکه اگر سکوت رسانه ای شما رسانه های در مورد این بلای خانمان سوز ادامه داشته باشد باید فاتحه این تمدن را در مرکز ایران بخوانید. فقط می دانم خیلی زود دیر می شود.
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      2 5
      چی چی میگی واس خودت.اون استانی که میگی خودش سرچشمه ی اکثر رودخانه های ایرانه.ولی الان آب نداره.چرا؟چون آبشو انتقال دادن به کویر مرکزی یعنی برای شماها که تو استانتون باهاش برنج بکارید.تو دل کویر.بعد زبونتون هم درازه فارسای فاشیست.
    • ایرج IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      0 0
      خطاب به کاربر ۱۰:۰۰ ، پوچ مغزی و بیسوادی خودت را فریاد نزن ! کاربر بالا کاملاً حقیقت را میگه ! حقابه زاینده رود در حال به یغما رفتن توسط کشاورزان چهارمحال بختیاری و همچنین صنایع آلاینده و آب بر دولتی و مقداری هم در حال انتقال به یزد ، می باشد.
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    جای جای ایران زیباست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس