کد خبر 1377905
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۶
روزنامه

کارخانه‌های واگذار شده را انبار پیاز و سیب‌زمینی کرده بودند، انفعال بایدن، تثبیت علائم‌حیاتی اقتصاد، تیتر صفحه نخست برخی از روزنامه‌های امروز کشور بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • NL ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    19 3
    منافق تر از غربگداها وجود نداره! زنجیر شدن به شیطان بزرگ هرجا اون بره اینهام میرن حتی قعر جهنم! میگفتن در شرایط تحریم چرا نفت رو اروزنتر بفروشیم حالا میگن روسیه میخواد با همین کار جای ایران رو بگیره! پس روسیه دشمنه! یعنی منطق هیچ!
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    6 0
    آخه مردم سالاری دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباست رو ؟ الان کارشناسانت نگران مشکلات اقتصادی شدن؟!! همه این حضرات که از مدافعان سرسخت شیخ بنفش بودن، چرا در اون 8 سال خفه خون گرفته بودن ؟
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    3 0
    قطعا تصمیمات سخت رئیسی کله کله گنده ها را به دیوار خواهد کوبید مگر نمی بینید از هم اکنون جیغ و دادشان شروع شده است تیتر روزنامه مردم سالاری را ببینید کمی متوجه خواهید شد
  • علی حیدری IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    1 1
    کسانی که این صدارا میشنوند و این پیام را می بینند و اگر کاری برای حل مشکل مردم از دستشان برمی اید و انجام نمی دهند اگر اعتقاد دارند به این دنیا و اخرت و قبول دارند باید حساب کتاب پس بدهند باید کاری بکنند و مشکل مسکن را حل کنند طرف صحبتم با عده کثیری از مسئولین بی درد نیست که اگاهانه و صد البته اگاهانه به نفع خودشون و توله اشون همه چی را به کام خود میکشند . بنده یه کارمندی بیش نیستم در همدان و این مسئولین همدان انگار نه انگار وضعیت قیمت و اجاره مسکن سر به فلک کشیده خواب خواب هستن شما که این پیام را میخوانی خواهشا خواهشا اقدام نمائید برای افزایش حقوق کارمند سه ماه تمام همه بسیجی میشن و ماشاالله همه چیو درست میکنند و لی در بقیه موارد ....... ای بنازم قدرت پروردگار را اینها رو چگونه تحمل میکنه خودش میدونه و خودش
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    6 0
    آقایون حضراتی که مردم سالاری باهاشون مصاحبه کرده تا دولت رئیسی رو بکوبند زمان شیخ بنفش کجا بودن ؟؟؟ اون زمان برای مردم و وضعیت آنها نگران نبودند ؟؟؟ آقای شهرستانی شما نظری در مورد مشکلات مردم عراق نداری ؟ بهتر نیست به عنوان نماینده ی آقای سیستانی به مشکلات مردم عراق بپردازی که تا الان در عراق دولت تشکیل نشده ؟؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس