کد خبر 1330760
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
تجمع حامیان فلسطین مقابل سفارت اسرائیل در آمریکا

حامیان فلسطین در واشنگتن در محکومیت تجاوزات این رژیم و سیاست کوچاندن فلسطینیان ساکن محله شیخ جراح مقابل سفارت اسرائیل تجمع اعتراضی برگزار کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    1 4
    بيانيه حماس(در مورد راهپيمايي حمايت از يمن در غزه): شعار مرگ بر آل سعود و دشمني با كشورهاي عرب خليج(لال شدن كه فارسش رو بگن) نشان دهنده ديدگاههاي اين گروه نيست!!!!! تحويل بگيريد كساني كه ملت ايران را بخاطرشان گروگان گرفته ايد!
    • پژمان IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      1 1
      حماس احمق نشده که بیاد خودشو با عربستان در بیندازد و در اکثر رسانه های جهان عرب که وابسته به سعودی هاست، تروریست خطاب شود. مهم دیدگاه مردم غزه بود که شعار مرگ بر آل سعود دادند. حماس نه میگه خلیج فارس و نه میگه خلیج عربی. اگه بگه خلیج عربی،ایران ناراحت میشه و اگر بگه خلیج فارس،500میلیون عرب ازش ناراحت میشن و خیلی از حامیانش را از دست می دهد. در ضمن اکثر تحریم ها علیه ایران به بهانه ی هسته ای و موشکی است. در ضمن این تحریم ها بهانه اش صنعت هسته ای و موشکی هست . ونزوئلا نه صنعت هسته ای دارد و نه موشکی و نه نفوذ منطقه ای اما از طرف آمریکا تحریم شده. بهانه را نمی توانی از کسی بگیری. آمریکا به بهانه ی یک انتخابات در ونزوئلا که نتیجه اش مطابق میل آمریکا نبود این کشور را تحریم کرد هر چند این انتخابات دو بار انجام شد و ناظران بین المللی هم داشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس