کد خبر 1306275
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
بورس نمایه

در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با افت چهار هزار و ۱۸۳واحدی ( ۰.۳درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۳هزار واحدی قرار گرفت. شاخص‌ هم وزن نیز ۰.۲درصد افت کرد.

عکس/ نمای پایانی کار امروز بورس ۸ آذر

عکس/ نمای پایانی کار امروز بورس ۸ آذر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 0
    ماشالله به این همه تلاش آقای عشقی
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 0
    دیگر بورس نگوئید بلکه آنرا عزا دارخانه و مصیبت زده بدانید چرا که تمام امید و آمال مردم بر باد رفت . همه کشور ها بورس را دایر میکنند تا با پول های مردم سرمایه گذاری کلان صورت گیرد و کار و اشتغال رونق پیدا نمایدو توسعه و آبادانی صورت گیرد و در این راستا مملکت و مردم منتفع گردند اما متاسفانه به نظر می رسد که بورس ایران تبدیل به یک قمار خانه شده و فقط مردم و سهامداران بازنده و شرکت های کلاهبردار و بازار گردان های بی انصاف و دزدان بی رحم آن از ضرر و زیان مالی هنگفت سهامداران سودمند و برنده این سناریو اهریمنی و جهنمی می باشند . متعجب هستم چرا آقای رئیسی و رضائی و وزیر اقتصاد که در مجلس بود خیلی حیلی نسبت به بورس انتقاد داشتند چرا آلان درمانده و منفعل و حتی پاسخکو نیستند و در این جایگاه شدیدا ناتوان به نظر میرسند . آقایان عزیز چکار دارید می کنید این پیام های مردم را کافی بخوانید . آدم شرمنده اوضاع سرطانی و احوال مرگبار بورس ( دزد خانه ) جعلی ایران می گردد .
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    مسئولان دولت و بورس سابق از اعتماد و سادگی مردم سوء اسنفاده کردند و بزرگترین خیانت و دزدی یک دولت از ملتش رو رقم زدند و با جذب سرمایه مردم که با زحمت و تلاش جمع کرده بودند را به جیب خود ریختند و باعث بدبخت شدن میلیونها مردم مظلوم شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس