کد خبر 1297558
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
آرایشگران جوان جهادی

تعدادی از آرایشگران جوان گرگانی، در اقدامی خیرخواهانه به مراکز خیریه و نگهداری افراد بی سر پرست و سالمندان رفته و اقدام به اصلاح و آرایشگری موی نیازمندان می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    3 0
    چه ابتکار و اقدام زیبائی . کاش در هر شهر توسط شهرداری واحدی تاسیس شود که داوطلبان هر نوع خدمت آمادگی خود را به آن اعلام و ثبت نام کنند و در زمینه های مذکور امثال اینگونه خدمت رسانی های مردمی محقق شود
  • ایرانی GB ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    0 0
    اینها بیشتر از آنچه که آرایشگر باشند دوستان و خدمتگزاران خداوند مهربان هستند , به امید خدا و در نام پاک خدا چهار برابر آن چیزی که بایستی حق شون به عنوان دستمزد بود و بهشون بایستی پرداخت میشد اما به سبب دوستی با خدا از حق شون گذشت کردند به رحمت الهی و به محبت خدا و از طرف خدا برکت و خیر و پول مورد نیازشون وارد سفره زندگی شون بشه , نانی که سر سفره خانواده هاشون میذارن گوارای وجودشون باشه و در نام پاک خدا هیچ وقت در زندگی درمانده و بی پول و بی رزق و روزی نباشند ... الهی آمین اینهایی که مثلا" جوان هستند و میرن تو خیابون ها آشوب و بلوا راه میندازند و چادر کشاورزان رو آتیش زدند از این جوانان آرایشگر درس نوع دوستی و میهن دوستی رو یاد بگیرند , اینها هم جوان هستند تویه آشوب گر هم مثلا جوان هستی ! بقول قدیمی ها که میگفتند : اصل بد نیکو نگردد چون که بنیادش بد است !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس