صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۰۱ آبان

کابوس ایرانِ وارد کننده گاز، حمله بی سابقه به پایگاه آمریکایی، رضات ۷۲ درصدی مردم، ایران همچنان در لیست سیاه، برخی از عناوین روزنامه‌های امروز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    14 2
    میشه در روزنامه های آفتاب، آرمان ملی، اقتصاد، شرق و ... را گل بگیرید همون هایی که در دولت قبل سرتا پا حامی دولت بودند و مردم رو به این روز انداختن و الان هم مردم رو نا امید می کنن.
  • ناصر IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    7 1
    روزنامه آرمان یک دیروزنامه برای رپورتاژ آگهی یک سیری افراده که برای اینکه خودشون رو بزرگ کنن صفحه اول روزنامه آگهی میدن .
  • محمد IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    8 1
    به آن آقای آرمان بگویید لطفا نام چند نخبه مشغول به کار در دولتهای اصلاح طلب و سازندگی و اعتدال را که کلی به این کشور خدمت کردند!!! و الآن برکنار شده اند و کشورهای پیشرفته و نیمه پیش رفته جهان آنان را با آغوش باز پذیرفته اند !!! و آنان نیز مهاجرت فرموده و الآن در حال خدمت به آن کشورهای دیگر یا خدمت فن سالارانه به خوشان هستن؛ ببرند و دقیقا بگویند که آن عزیران حالا کجا تشریف دارند که ما از نعمت وجودشان محروم مانده ایم؟؟؟!!!!
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    2 3
    نظرسنجی گالوپ میشه معتبر وقتی به نفع ما باشه .یک بام ودوهوا رو کامل متوجه شدین؟
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    1 0
    روزنامه اصلاح طلب آرمان تیر زده مگه نمیخواستید تصویب لوایح Fatf به نام شما سند بخورد !؟ بعد ادامه داده حالا که روحاتی رفته دستتان باز است تا قفل مبادلاا بانکی را باز کنید چرا نمی کنید !؟ / در جواب این روزنامه عرض میکنیم که اولا ۱- دولت ی رئیسی دنبال سند خوردن و ثبت کردن چیزی بنام خودش نیست اونهم لوایح ننگینی مثل Fatf که تصویب شدن و اجرایش برای هیچکس افتخار ندارد و برای کشور خطرناک است / ثانیا ۲- مشکل این کشور خود روحانی نبوده بلکه رویکرد غربگرایانه و غرب گدایانه و باج دادنش و... بوده که برای کشور و مردم مصیبت ببار اورده و اثار زیانبارش هنوز هست و با رفتن ی روحانی اون اثار و تبعات گریبان کشور و‌مردم رو گرفته / ثالثا ۳- کافر همه را به کیش خود خواند و بس این حضرات اصلاح طلب فکر کردند که ی رئیسی هم همانند ی روحانی است که مثلا بیاد نام مسکن مهر رو به نام مسکن اجتماعی تغییر بدهد که به اسم دولت خودش ثبت بشود ؛)) نه ، تا اونحا که ما یادمون هست این شما اصلاح طلبان و دولت ی روحانی بودین که دنبال تصویب لوایح ننگین Fatf در مجلس و مجمع تشخیص بودین و مرتب پیغام و پسغام میفرستادین / رابعا ۴-بسه مگه با برجام مشکلات کشور حل شده !! که حالا بخواد با Fatf حل بشه همین موارد چندده گانه از اف ای تی اف رو هم که داره اجرا میشه خیلی از راه های دور زدن تحریم ها رو بسته و صرافیهای کشورهای همسایه هم دیگه اونطور که باید نمیتونن با ما کار کنند / خامسا ۵- والا اگه شما اصلاح طلبان حرف مفت نزنید کسی فکر نمیکنه لال هستید شما که مدعی بودین اکه Fatf رو نپذیریم واکسن وارد نمیشه پس چی شد !؟ حالا که ۱۲۰ میلیون واکسن بدون Fatf وارد شد و داره وارد میشه ،دروغ هاتون بر ملا شد و رسوا شدین پس لطفا ساکت شین / چیه میترسید بدون Fatf مشکلات دیگه هم حل بشه و بیشتر رسوا بشین !؟ ؛)))
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    2 0
    روزنامه اصلاح طلب آرمان معتقد است که کاهش ذخایر بانک ها نشان دهنده دست اندازی دولت به منابع بانکی و استقراض از بانک مرکزی است / مگه دولت ی رئیسی ظرف ۴ یا ۵ ماه از امدنش چقدر میتونه استقراض کنه که به کاهش ذخایر بانکی بینجامد !؟؟ ؛)) پس این ادعای روزنامه ارمان (استقراض و دس تاندازی دولت ی رئیسی به منابع بانکی ) از اساس کذب است / اگر هم کاهش ذخایر بانکی حقیقت داشته باشد مربوط به تصمیم دولت ی روحانی در کاهش سود سپرده های بانکی که بخروج سپرده ها و سر ریز شدنش به بازارهای دلالی و کاذب کشاورزی و مواد غذایی و خودرو و مسکن و.. منحر شد هست / ضمن اینکه ی رئیسی اخیرا در ارتباط تلویزیونی مستقیم با مردم اشاره داشتند به اینکه دولت قبل در ۵ ماه پایانی خودش تعهدات زیادی رو برای دولت اینده تصویب و بجای گذاشته / خوب این تعهدات اعتبار میخواد که باز این به عملکرد دولت ی روحانی برمیگرده / از اون گذشته بودجه ۱۴۰۰ تصویب شده و اعتبارات و محل تأمینش هم در بودجه دیده شده یعنی دولت ی رئیسی تا قبل از اصلاخ ساختار بودجه نمیتونه خلافش رفتار و عمل کنه / اکر روزنامه آرمان و اقایون اصلاح طلب مدرکی در مورد استقراض غیر قانونی دولت ی رئیسی از بانک مرکزی دارن به نهادهای نظارتی مثل سازمان بازرسی کل کشور اطلاع بدهند / اگر هم مدرکی ندارند و ادعاشون کذب هست دولت ی رئیسی میتونه بابت این دروغ و تهمت این حضرات از اونها شکایت بکنه
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    1 0
    روزنامه اصلاح طلب آرمان از قول ی بهمن آرمان نوشته: مدیران امنیتی را به مدیران فن سالار ترجیح ندهید بعد ادامه داده که : شرایط کشور سبب مهاجرت مدیران نخبه شده است / والا اگه منظورتون از مدیران نخبه!! و فن سالار !! اینهایی هستند که مثل شورای شهر پنجم تهران تو اسم فامیل بازی کردن و پولی کردن خدمات شهری نخبه و فنی بودند ، همون بهتر که این نخبگان برن مهاجرت کنند حیفه !! حروم میشن اینجا بمونن ؛)) و ما مردم هم به اینجور نخبگان نیاز نداریم / البته با توجه به اینکه داره یکی یکی پرونده تخلفات برخی از این مدیران نخبه !! دولت ی روحانی رو میشه مهاجرت اینها بیشتر به فرار شبیه است تا مهاجرت !! ؛)) / لذا از ی بهمن آرمان تشکر میکنیم که نهادهای امنیتی رو با این تیترشون خبردار کردند که از فرار اینجور مدیران نخبه!! جلوگیری بشه تا بحساب عملکردشون رسیدگی بشه ؛))) /

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس