روزنامه

حزب الله ۱۰۰ هزار رزمنده آماده دارد، سرجایتان بنشینید/ پروانه وکالت روی لبه تیغ/ هدفمندی دلار ۴۲۰۰ تومانی، برخی از عناوین روزنامه‌های امروز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    8 1
    این روزا وقتی به روزنامه های زنجیره ای یا اصلاحطب نگاه می کنم باور کنید احساس می کنم به روستاهای مخروبه و متروکه خیره شدم انگار آدماش خیلی وقته از دنیا رفتن
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      0 2
      از جشن تولد مورا چه خبر؟؟
  • IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    3 0
    بخاطر چند (صد تا میلیارد)میلیون تومان منفعت حرام(رشوه، رانت،...) طی دهها سال- معادل چند تریلیون دلار- منابع و فرصتهای ملی عمومی مردم ایران اتلاف و از بین رفت! حق الناس که بعید است جبران شود! قطعا تضییع کنندگان باور به دین و قیامت نداشته اند چنین زیر مدیونی چنین گناهان کبیره ای رفته اند! اما نمیشود همچنان بی عملی کرد و مثلا قانون اصلاح نکرده و جلوی فساد اقتصادی و اتلاف منابع-فرثت ها نگرفت. قطعا مافیایاها و فسادبرانگیزها(انحصار، رانت، احتکار، گرانفروشی، کمفروشی، تقلب، قاچاق،....) را میشود گرفت و یکی بهترین راههای خنثی سازی توطئه تحریم و ایجاد قحطی (هدف نهای دشمنان نابودی موجودیت ملت-کشور ایران است و نه فقط نظام ج ا!)، باید مسئولان بخاطر منافع حقیرانه دیناطلبان اقلیت، منافع ملی و سود چند صد برابری مالیات از دست ندهعند، کشور نیاز به واردات بیش از یک میلیون خودرو دارد، سود گمرکی مثلا 30% از خودر، چند براب ردرامد دولت از خودرونسازها مافیایی است، واردات خودرو هیچ صدمه به بازار به اصطلاح تولید داخلی نمیزند بخ جز اینکه باعث میشود جلوگیری از کند از احتکار و گرانفروشی و تنبلی (خودروسازها بجای افازیش سود از راه افزایش تیراژ ادقام کاهش تولید و در عوض گرانفورشی میکنند!) و از طرفی موجب رونق انگیزه تولید و رقابتی و افازیش کمیت و کیفیت خودرو میوشد، این نکات رد سایر موارد محصولات و خدمات صادق است.
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    1 5
    وقتی مسئول اروپایی(انریکه مورا) داشت شمع های تولدش رو در محل وزارت امورخارجه ایران فوت میکرد، چه شعری براش خونده شد..؟ تولد تولد تولدت مبارک یا بازم شمع ها رو فوت کن هزار سال زنده باشی و یااااااا.. داواپسان پیامی ندارن؟؟؟
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      6 0
      دلواپسان ،تشت رسواییتان را همزمان با اعترافات ظریف الدوله، رو کردند. شما کاسبان تحریم در بی ابرویی های ظریف و عکس های دسته جمعی با موگرینی و کلاه گشاد برجام ، چطور؟؟؟؟؟؟؟ حرفی دارید؟؟؟
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    7 1
    خطاب به روزنامه جمله که معتقد است که اناخاب مردم در سال ۸۳ و ۸۸ اشتباه بوده !! عرض میکنیم که شما جلسه دیدار اخر دولت نهم و دهم با رهبر معظم انقلاب و فرمایشاتی که ایشون در تعریف و قدردانی از دولت ی احمدی نژاد داشتند رو مقایسه کنید با دیدار اخر دولت ی روحانی با رهبر معظم انقلاب که مایه عبرت دانستن عملکرد دولت ی روحانی رو یادآور شدند مقایسه کنید می فهمید که کدوم انتخاب های مردم اشتباه بوده !؟ انتخاب احمدی نژاد یا انتخاب روحانی !؟ / رأی مردم در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و شورای شهر اخیر که سابقه ندارد در ۳ انتخابات پی در پی اصلاح طلبان شکست بخورند خود مهر تأییدی است برپی بردن مردم به اشتباه خود در انتخاب دول اصلاح طلب است / احمدی نژاد رو امامزاده نمیدونیم اما کاری که اصلاح طلبان در مجلس نهم و دهم و در دولت یازدهم و دوازدهم کردند و به غرب اعتماد کردند و به کشور ضرر زدند فقط از دشمن برمیاد / احمدی نژاد هرچه که بود غربگدا و غربگرا نبود / خطاب به روزنامه اصلاح طلب افتاب یزد که گفته : ایا سرنوشت بنی صدر در انتظار احمدی نژاد است !؟ عرض میکنیم که همینقدر میدانیم که اگر ی احمدی نژاد در انتخابات تأیید صلاحیت می شد بعید نبود که امروز او دوباره رییس جمهور میشد بنی صدر طرد شده ملت و نمایندگان ملت شد بعد توسط امام (ره) خلع شد /کسانی امروز باید از دچار شدن به سرنوشت بنی صدر بترسند که در ۳ انتخابات پی در پی گذشته از مردم سیلی محکمی دریافت کردند و شکست خوردند در قلب مردم جای ندارند / عاقبت خیانت به مردم و منافعشون میشه سرنوشت بنی صدر مردم خوب میدونن کی خدمت کرده!؟ کی خیانت!؟ بعضی ها !! یه نگاه به کارنامه عملکردی خودشون بندازند اونوقت میفهمند که در جبهه خدمت بمردم بودند یا در جبهه خیانت بمردم !؟
  • حسین IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    3 0
    حسین این اصلاح طلبا خودشون به مملکت گند زدن حالا مدعی هم هستن
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    3 1
    اصول گرا یعنی متعهد، منظم، تلاش گر، ولایت مدار، خدمت رسان واقعی به مردم، وفاکننده ی به عهد و مدبّر. کِی تمامی این ویژگی ها در آقای احمدی نژاد جمع بوده که بعضی از روزنامه ها او را اصول گرا قلم داد می کنند؟ شاید روزنامه های اصلاح طلبان می خواهند به نوعی اصول گرایی را به این شکل تقبیح کنند.
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    1 0
    دست پر؟! کو به عمل کار برآید شعار ندید لطفا بعدا که روسا زدن زیرش آبرومون نره
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    1 0
    معما؟! قطعات اصلی وارداتی از چین مقداری انحصار هم که درست کردید نظارت عملی و برخورد قاطع و مستمر هم ندارید بعضا تولیدکنندگان و دلالان دین پیشکش گویا انصاف به گوششون نخورده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس