کد خبر 1264561
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
بوی مرگ در شهر

ویروس کرونا طی مرداد ماه آمار تلفات روزانه را چندین بار جابجا کرد و دوم شهریور به رکورد مرگ ۷۰۹ نفر در روز رسید. هر جای شهر را در این روزها نگاه می کنی بوی مرگ پیچیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    30 4
    اما یک عده خر هنوز میگن کرونا دروغه ! خر بندری هم اینقدر خر نیست!
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    39 18
    بر بانی نیومدن واکسن لعنت سر پل صراط...
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      24 25
      برادر، واکسن نه درمان میکنه، نه از ابتلا پیشگری میکنه، نه اگه مبتلا شدی از مرگ جلو گیری میکنه. اون دوتا داروی معروف بود که هنوزم دارن استفاده می کنن؟ اخبار جدیدش رو دیدی، دیدی چه فاجعه ای به بار اوردن؟ حالا منتظر باش و ببین این واکسن های خارجی، از هر کشوری میخواد باشه، چه ها که نخواهند کرد. اقایون وزارت بهداشتی اگه بهتون بر نمیخوره بعد از دو سال در کنار ازمایش و اجرای دستورات سازمان بهداشت جهانی!! رو ملت، به طب سنتی هم برسین.
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      51 3
      بگو بر بانی سازنده این ویروس لعنت.
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      22 16
      برامریکای ویروس ساز و ویروس پراکن در جهان و اعوان و انصارش و هرچی امریکا پرسته از زمان سلاخی سرخپوستها تا الان و تحریم پانسمان کودکان و دارو و غذا و ارسال واکسن مشکوک و الوده مثل خون الوده به ایدز فرانسوی لعنت بر امریکای مروج هر فساد و فحشا و همجنس بازی و امتداد قوم لوط سر پل صراط لعنت
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      21 8
      اگه ارباب ویروس سازت ریگی در کفش نداره بخاطر خدا و انسان دوستی روش و امکان تهیه واکسن را منتشر کند هنوز نُ گفتن غلیظ بیل گیتس به این سوال در اذهان دنیا موجوده
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      15 7
      اگر واکسن می توانست جلوی درگیری با ژنهای جهش یافته را بگیرد چرا در آمریکا این قدر ویروس دارد هنوز هم کشتار می کند - در مردم باور غلط ایجاد نکنید این ویروس فعلا ثبات پیدا نکرده آمار دقیقی از جهشهای ژنی آن نیست واکسن زده ها در دنیا دارند از نتیجه ی جهش ژنی ویروس فوت می کنند - مردم را با حرفهای بی پایه و اساس گمراه به مسیر بازگشت مرگ نکنید - مردم باید بدونند واکسن فقط به ویروسهایی که قبلا چرخیده و آنهم شناخته شده است پاسخ موقت می دهد - ویروسهای جهش یافته دارندکشتار می کنند بی مبالاتی ما شهروندان در ایران و دنیا عامل تشدید و افزایش درگیری انسانها هست.
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    12 9
    آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد!!!!!؟؟؟؟ این را باید خطاب به مدیران بهداشت که تابع محض سازمان بهداشت جهانی هستند، فهماند. تا از ظرفیت طب ایرانی، اسلامی استفاده نکنند، مردم همچنان قتل عام می شوند. حالا هی دنبال واکسن باشید
  • DE ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    5 10
    باز حرف واکسن و سلامت جامعه شد، دوباره این جهال خر مقدس طب اسلامی شروع کردن به درفشانی. یکی نیست توی دهن اینها بزنه؟ تا کجا آخه جهل مرکب و خرفتی ذهن؟
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      2 0
      اولا طب اسلامی نیست و طب سنتیه. طب اسلامی طب ائمه اطهار علیهم السلامه که کامل بدست ما نرسیده و تشخیص صحت روایات و تطبیق آنها با هر اقلیم و هر شخص بسیار زمان بر هست ثانیا همین به قول شما جهال بارها اعلام کردن فقط یک بیمارستان در کل ایران رو بسپارید دست ما تا نشونتون بدیم درمانگری یعنی چه! ولی کیسه گشادهای طماع تجارتخانه بهداشت جرات چنین کاری رو نداشتن!
  • GB ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    3 4
    مرگ بر بیل گیتس. بیاری خدا متخصصان داخلی و طب سنتی بیایید از گیاهان دارویی و سنتی قرصها و شربتهایی بسازیدکه صد تا کرونا هم حریفش نشوند اونوقت خواهیم دید که بیل گیتس چگونه به غلط کردن بیافتد وکیسه گشادی که او و امثال اون با سو استفاده از سلامت مردم جهان برای مردم دوخته اند پاره شود.
  • س IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    4 2
    کافیه مقالات مرجع درمورد خواص مصطکی و شکرسرخ ورازیانه وهلیله را مطالعه کنید قطعا سیستم ایمنی رابالا میبرد خودتان درگیر داروهای خطرناک وپرعارضه رمدسیور وفایپیرو... نکنید
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      0 0
      تقویت سیستم ایمنی بر اساس روش های طب سنتی قبل از ابتلا ممکن است مهم باشد ولی بعد از ابتلا مخصوصاً در سویه دلتا نباید به امید طب سنتی، زمان طلایی درمان را از دست داد و باید تحت نظر پزشک قرار گرفت. بخشی از مرگ و میرها به دلیل همین بی اعتمادسازی مردم به نظام درمان و عدم مراجعه به موقع آنها است که توطئه دشمنان است.
  • محمد IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 0
    کدوم شهر؟
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    3 1
    مردم همینجوری بی دفاع و دارو باید بمیرند؟ به دلیل بی کفایتی تیم کمیسیون بهداشت مجلس و علوم و فناوری و رئیس علوم پزشکی در تولید دارو و انتصاب افراد پف و بی خاصیت به عنوان عالم و دانشمند ایا نباید با عنوان قتل عمد محاکمه شوند؟
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    3 1
    چه ویروس هوشمندی هست این کرونا که هرگز سمت خانواده مسولین نمیره
  • GB ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    3 1
    یک فیلم قدیمی ساخت شوروی درباره ابن سینا هست که نشان میدهد روزی شیخ به شهری می رود که در انجا وبا هم گیر شده بود. شیخ در بدو ورود یک کاسه آب و سرکه خواست که دستهای خود را بشوید. سپس گفت که این بیماری از طرق تنفس وارد ریه میشود و به همه چیز میچسبد. گفت نخستین راه برای مقابله با آن عدم ترس است. سپس گفت بازارها و مساجد برای مدتی تعطیل و عبادت در خانه انجام شود. جنس مورد نیاز مدم به درب خانه آورده شود. مردم در خانه تفریح کنندو شادی کنند. در بینی خود پنبه آغشته به سرکه و در دهان گیاه افسنتین یا خاراگوش بگذارند که پاک کننهد ریه هستو بخدا اگر طبق سنت نیاکانمان عمل کنیم مقاومت بدنمان بالا رفته و درصد مرگ و میر کاهش چشمگیری پیدا میکند. فست فود و نوشابه و غذاهای سرد را از زندگی حذف کنید. غذاهای ساده و پخته بخورید. تا میتوانید آش و سوپ بخورید. انواع دمنوش های گیاهی و عرقیات گیاهی میل کنید. خواهید دید که هیچ اتفاقی برایتان نمی افتد ولب و لوچه بیل گیتس کثافت و آشغال حسابی آویزون میشود.
  • آذر IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 0
    بیشترین مرگ و میر به لطف تلاشهای شبانه‌روزی طرفداران طب صهیونیستی و واکسنهای خارجی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس