کد خبر 1252693
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹
سیلاب در خلخال

بارش شدید و تگرگ در نهمین روز از مرداد ماه و در اوج گرما و خشکسالی در خلخال موجب جاری شدن سیل در معابر عمومی این شهر شده و خساراتی به تاسیسات زیربنایی شهری و بخش کشاورزی و باغی وارد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • قهرمان رزمی IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    5 2
    ای وای زادگاهم رفت زیر آب، ان شاءالله به زودی برطرف بشه
  • سید بی نام نشان BE ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    1 0
    خدایا تمام مردم ایران رو حفظ کن خیر برکت سلامتی طول عمره با عزت شرف اعطا بفرما .... نا اهل گناهکار ظالمین هم اصلاح بفرما به راه راست.. نجات فرما و ببخش
  • DE ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    1 0
    تبدیل بحران به فرصت! اب را دریابید و بیخیال از کنارش عبور نفرمائید. این ابهای سطحی نعمت وطلا سفیده لطفا مسئولین دلسوز و بچه های جهادی با کندن چند تا اب انبار ابتدائی در سطح شهر میشه این ابها رو بسرعت جمع اوری و مخزنی اش کرد. به اب همه کارها براید. مشرق جان اب نعمت خداست. نقص و تنبلی و سوسول بازی خودمون مارو بدبخت کرده. حتی مغازه دارها یک تلاشی نمی کنند چند ردیف کیسه خاک و شن دور و برمغازه شون بچینن تا مانع تخریب بشن. لطفا تشکر ازخدا برای این نعمت اب رو فراموش نفرمائید. مثل اصلاحاتچی ها نباشیم که همه اش موج منفی شیطانی میدن. بجای برنامه های سطحی که فایده ای نداره ، یک اموزش ساده استفاده از کیسه خاک وشن بشکل تلویزیونی قبل از بارش به مغازه دارها و مردم بخدا هزینه زیادی نداره. نشون میده صدا و سیمای این شهر هم تو باغ نیست و به مسئولیت اش درست عمل نمیکنه. اگر دو سه تا استخر گود فوری شهرداری و مردم اون بغل ها میکندن میتونستن این ابها رو توش جمع کنن تا به خیابان و خانه و مغازه ها اسیبی نرسه. بعد از اتمام بارش با روش مکشی با کمک تانکرها این ابها رو به مخازن شهرمیتونستن ببرن برای تصویه و بهره برداری برای هفته های اتی. وقتی عقل در جان نباشه، بدن در عذابه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس