کد خبر 1249014
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
افتتاحیه

پس از یکسال تعویق، مراسم افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ در نهایت به صورت رسمی از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران و از ساعت ۲۰ به وقت محلی، در ورزشگاه ملی شهر توکیو آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پری IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    4 2
    به امید پیروزی فیروزه پوشان ایرانی
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    1 0
    ما که فقط سانسور دیدیم
  • م ی IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    7 2
    این همه حساسیت سر لباس ایران این بود؟ یک عده ای در فضای مجازی یک هفته شده بودند کارشناس لباس ( مثل دوره های قبل) ... اما عملا این لباس اینقدر بد بود که عده ای حمله میکنند؟ خیلی هم قشنگ شد و نسبت به بقیه ی کشور ها چیزی کم نداشت.... متاسفانه با شلوغ کاری در فضای مجازی و نق زنی بعضیها به هر طریقی دنبال خودتحقیری و بت سازی از دیگران هستند... حالا به هر طریقی
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    0 0
    آخه بعد از ۴۲ سال هنوز باید مدیریت ورزش کشور این باشه خروجی رژه تیم هاش در المپیک؟ بزرگترین و مهمترین رویداد ورزشی جهان؟ به خدا قسم آدم میخواد بمیره از این همه ناکارآمدی. بابا یه عمره. یه نسل خدمت کرده و بازنشست شده اونوقت باید این باشه برنامهریزی ها؟ به خدا قسم دیگه نمیتونیم دفاع کنیم از نظام در برابر اونایی که انتقاد میکنند. چی بگیم آخه؟ ای خدا لعنتتون کنه که رو خون نیم میلیون شهید راه میرید اینجور خیانت میکنید. بخدا هرچه مخالفین میگن راست میگن. آخه چه توجیهی وجود داره. این باید لباس ورزشکاران این کشور در المپیک باشه؟!!! آخه یه طراح حرفه ای ورزشی برای لباس تو این مملکت نبود دو تا لباس فقط دو تا لباس یکی مردنه و یکی زنونه برای ورزشکارانمون طراحی کنه آبرومون نره؟ وقتی بیشتر قلب آدم به درد میاد که می بینی فقیرترین و بدبخت ترین کشورای دنیا در این زمینه از ما جلوتر و سرتر هستند. ای وااااای.
    • م ی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      1 0
      من نمیدونم لباس های بقیه کشورها چه تعریفی داره که به خاطرش طوری حرف میزنی که انگار خون شهدا پایمال شده... حالت خوبه؟ فضای مجازی اینقدر رو تو تاثیر داره؟ که یک موضوع فرعی میشه یه ابر مصیبت که خون شهدا پایمال شده؟ باور کن اگر فضای مجازی (از نوع غربی البته) میگفت همین لباس ها حرف نداره از خوشحالی پرواز میکردی... مشکل تو لباس نیست مشکل تو خودتحقیری هست... آدم همین عکس ها رو میبینه مثلا لباس عراق که جلوی ماست یا لباس هلند و کانادا چه تعریفی داره که شما برای ایران عزا گرفتی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس