کد خبر 1239363
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور

نخستین روز از کنکور سراسری ۱۴۰۰ با حضور ۱۲۵ هزار و ۱۱۲ داوطلب گروه آزمایشی هنر از ساعت ۸ صبح با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حوزه‌های سراسر کشور آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • JP ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 10
    تو ایران حجاب اختیاری شده؟ من چند سالی هستش که از ایران رفتم و با نگاه کردن به این عکس ها تاسف خوردم. تو این چند سال حجاب دختران واقعا بد شده. خدا عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه.
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      بله تاریخ ثابت کرده انسان ها همیشه پیشرفت نکردند و گاهی پسرفت داشتند( از پوشش ( مثل لباس شنا مردم آمریکا در 1910 تا امروز ) تا غذا ( از بهترین غذاهایی که در همه جای دنیا خورده میشد تا خوردن حشرات در رستوران های کشورهای غربی و پیشرفته و نه آسیا و آفریقا که یک روزی فکرش هم دیوانگی بود ) و اخلاق ( احترام جای زورگویی ) و جنگ ( از اینکه اول فرماندهان به جنگ میپرداختند و جنگ تمام میشد تا امروز که با یک موشک تعداد زیادی سرباز پودر میشوند ) و ... ) و تقریبا هر دهه متفاوت هست و اگر چند سال اصلا در ایران یا در جامعه نباشید ( مثلا در برخی روستاها و ... باشید ) بعد وارد جامعه بشوید کاملا تغییر را متوجه میشوید اما اگر میان اجتماع باشید مثل ماجرای تغییر آرم کیهان یا تغییر سایز لباس در انگلیس میشود
  • مانی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    0 0
    واقعا کنکور چیز مزخرفیه... مسولین ما هم چون پول توشه و ادمای گردن کلفت پشت جریان کنکور و ... هستن حاضر به حذف کنکور و اعمال شیوه های بهتر برای سنجش دانش اموز نیستن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس