پیکر ۵۵ شهید گلگون کفن تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس روز یکشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با ۷۶ پیکر عراقی با حضور جمعی از مقامات عراقی و ایرانی در مرز شلمچه در جنوب غرب خوزستان مبادله شد. پیکر این شهدا مربوط به عملیات والفجر مقدماتی ، کربلای ۵، خیبر، بدر و تک‌های دشمن در سال‌های ۱۳۶۵و ۱۳۶۷ بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    6 0
    روحشون شادویادشون همیشه گرامی..وجایشان دربهشت برین..پسردایی من هم21ساله درعملیات بیت المقدس جاویدالاثر شد..تاسال 95 مادرش چشم انتظارش بود وبه رحمت خدارفت..خیلی سخت چشم انتظاری---
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    تعدادی از دوستان عزیزم در والفجر ۲ در منطقه حاج عمران و در خط مقدم تا آخرین نفس جنگیدند و شهید شدند از جمله برادر گرانقدر حسین برهانی اما هنوز جسد ایشان مفقود میباشد، در عقب نشینی گردان الزهرا هم هنوز اثری از جسد فرمانده گردان شهید صفاتاج نیست، چرا در این منطقه تفحص بعمل نمیاد؟! در عملیات رمضان در گوشه شمال غربی کانال ماهیگیری در مقری که یک سنگر بزرگ گنبدی بود و از دو کانال فرعی آب دجله و یا فرات به کانال ماهیگیری می‌ریخت هم تعدادی از دوستان از گردان حضرت محمد باقر از جمله معاون گردان برادر جمشیدیان، شهید و مفقود شدند و هنوز اثری از آنان نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس