کد خبر 1153391
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
تزریق اولین واکسن کرونا در انگلیس

یک زن ۹۰ ساله از ایرلند شمالی اولین فرد در جهان است که واکسن کرونا شرکت‌های فایزر و بیون‌تک را در جهان دریافت کرد، با این اقدام برنامه واکسیناسیون گسترده در بریتانیا آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    4 9
    همه ی مسئولان کشورها حتی پاکستان و عراق برای مردمشون واکسن کرونا رو سفارش دادن و با اولیت و به طور رایگان تزریق خواهند کرئد بعضی از کشورها مانند کانادا و امریکا و ... حتی بیشتر از جمعیت کشورشون واکسن سفارش دادن /بعد اینجا نائب ریس مجلس میگه تاکید کردیم واکسن خودمون حتما هم باید در منطقه اولین کشوری باشین تولید می کنیم!!انگار جان مردم مهره ی بازی سیاسی اینهاست!! جالبیش اینجاست که واکسن انفولانزا رو رایگان گرفتن زودتر از همه هم به این نمایندگان نفری چند سهمیه دادن تا تزریق کنن بعد بقیه شو بعد چند ماه اگه عوض نشده باشن با پول خون به مردم می فروشن اونم با کد و کارت ملی!!! الان هم قطعا از همه ی واکس نهای شرکتهای تولید کننده ی کرونا برایخودشون سفارش دادن مریض نشن /مردم هم همچنان با امار سیاسی وزیر بهداشت تو تلویزون مشغول باشند اخرشم یه آب خالی تو شیشه میریزن به قیمت خوب و تجاری به مردم قالب می کنن !!! بعضیا هم حرف مفت می زنن که واکسن تحریمه مردم هم باور می کنن !!!!!!!!
    • یاسر IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      4 0
      خوبی این غربیای بیشرف اینه وقته پای مردم میاد وسط دیگه حزب فلان و فلان مهم نیست بر عکس ما که همه چی باند بازیه
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    3 2
    فقط واکسن ایرانی
  • رضا IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    4 2
    اگه به غربگرا بودن متهم نمیشیم دمشون گرم کاری به سیاست ندارم .
  • CA ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    3 0
    بنظرم بهتره برای کادر درمان و افراد بالای پنجاه سال واکسن وارد بشه و برای بقیه گروههای کم خطر با واکسن ایرانی مایه کوبی انجام گردد. در ضمن واکسن بایستی رایگان انجام گردد چون وظیفه دولت کنترل چرخه بیماری هست و فرد مسئول این کار نیست برای همین واکسن بایستی رایگان باشد. در مورد آنفلوآنزا نیز چنین هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس